REGION – Slovenačka marketing konferencija, 19. put za red u organizaciji Društva za marketing Slovenije i Akademije poslovnih finansija, biće održana 27. i 28. maja u Portorožu.
Na konferenciji pod nazivom „Od mikro segmenta do globalnog tržišta. Da li je naša ponuda prava?“, priznati stručnjaci iz oblasti marketinga pokušaće da daju odgovore na pitanja kako dobre rezultate na domaćem tržištu preneti na međunarodno. Učesnici konferencije imaće priliku da čuju Patricka van der Pijlu, direktora kompanije Business Models Inc., koji ima preko 17 godina iskustva u kreiranju strategija, inovacija i biznis modela. Prvog dana konferenicije biće održan i panel diskusija u kojoj će učestvovati slovenački privrednici Igor Akrapovič, Maja Požar Andrejašič i Stojan Petrič, a biće predstvaljeno i prvo istraživanje Mind Wide Open, na temu ključnih trendova u marketing profesiji. U istraživanju je ove godine učestvovalo preko 350 velikih i srednjih preduzeća, a naredne godine planirano je da se u analizu uključe i Hrvatska i Srbija.
Drugi dan konferenicije započeće temama iz oblasti novih tehnologija, o kojima će govoriti Martin Boehm (Instituto de Empresa) i Katarzyna Wiktor-Rogowska (TravelClick Inc). Drugi deo dana rezervisan je za slovenačke marketing stručnjake koji će govoriti o promenama strategija, primeni novih ideja i tehnologija, kao i o izvozu slovenačkih proizvoda u inostranstvo.
Na konferenciji će, tradicionalno, biti uručena nagrada – Direktor marketinga za 2014. godinu, a pored toga, organizatori pozivaju uspešne kompanije da predstave svoje rezulate u okviru programa SKM.
Više informacija o 19. SMK pronađite na sajtu http://www.smk.si/