Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Oglašavanje. Vaše pravo na izbor!

International Advertising Association (IAA), međunarodna asocijacija koja okuplja predstavnike oglašivača, marketinških agencija i medija, u nedelju 16. februara pokrenula je globalnu kampanju pod nazivom „Slučaj za oglašavanje”, kojom potrošačima i relevantnim vladinim institucijama širom sveta želi da ukaže na značaj koji oglašavanje ima za globalnu ekonomiju.
„Oglašavanje. Vaše pravo na izbor” osnovna je poruka kampanje koju je IAA pokrenula sa namerom da istakne koristi koje oglašavanje podrazumeva. Među benefitima, pored prava na izbor, oglašavanje promoviše informisanje, edukaciju, pružanje podrške umetnosti, kreativnosti, zabavi i sportu. Prema rečima predsednika IAA Global, Farisa Abouhamida: „Poruka kampanje je snažna, a cilj jasan – potrošači imaju pravo da biraju”. Prema rečima prvog čoveka IAA, kampanja će jasno ukazati na činjenicu da oglašavanje stvara i ohrabruje konkurenciju, podstiče inovaciju proizvoda, otvara nova radna mesta.

Kampanja je započeta postavljanjem bilborda na sidnejskom aerodromu. Autori su se vodili krilaticom poznatom među svima koji se bave oglašavanjem: „Ukoliko vaša poruka ne može da stane na jedan bilbord, verovatno nije dovoljno ubedljiva”. Inače, IAA ove godine obeležava 75 godina postojanja „jedinstvenog glasa marketinške industrije”. Centralni događaj zakazan je za 8. maj kada će u Pekingu biti otvoren 43. međunarodni kongres IAA.

IAA Srbija, kao jedan od 76 ogranaka ove asocijacije, podržaće globalnu kampanju i sprovesti niz aktivnosti kojim će ukazati na značaj oglašavanja u Srbiji.
Miloš Simić, Predsednik IAA Srbija, izjavio je ovim povodom: „IAA Srbija će aktivno učestvovati u globalnoj kampanji. Naša industrija treba da podseti kako potrošače tako i relevantne predstavnike države na svoj značaj i ukupan doprinos. Tržišna komunikacija i oglašavanje nisu posledica i kako se to danas sve češće tumači trošak. Narpotiv, oni su pokretačka snaga inovacije, razvoja i slobode izbora“.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!