REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska kancelarija Evropskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) juče su na konferenciji za medije najavili drugo izdanje nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, koji će se održati od 15. do 18. maja u hotelu Lone u Rovinju. Pored toga, zvanično otvorene i prijave za takmičenja Ideja X i Mixx, koja nagrađuju najkreativnije radove u offline i online medijima u Hrvatskoj.
Ovogodišnji Dani komunikacija donose osveženu programsku strukturu s naglaskom na usvajanje praktičnih znanja i veština učesnika uz gostovanja vodećih svetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz sveta oglašavanja te inspirisati svojim idejama. U prepodnevnom delu konferencije učesnike očekuje glavni program sa „predavačima zvezdama“, dok će popodnevni program ponuditi različite programske sadržaje u čak tri dvorane, među kojima se posebno ističu prezentacije Effie finalista i novi program interaktivnih radionica Best of HOWtoWOW s najboljim predavačima iz svih dosadašnjih sezona HURA-inog HOWtoWOW projekta.
„Kada su poslovna vremena dobra, oglašavanje je potrebno. Kada su loša, oglašavanje je nužno! To su pokazali već i prvi Dani komunikacija koji su okupili preko 1.200 marketinških stručnjaka iz Hrvatske (a i ponekog iz regije), te se pozicionirali kao središnja marketinška manifestacija u Hrvatskoj. I ove godine samouvereno idemo po dodatno osnaživanje tog statusa. Osveženim programom želimo privući one koji žele biti u toku s najnovijim trendovima u marketinškoj industriji te žele saznati ili pak pokazati kako kreativna i učinkovita marketinška komunikacija može stvoriti dodatnu vrednost poslovanju i ekonomiji. Ukoliko ste na bilo koji način povezani s marketinškim komunikacijama, Dani komunikacije 2014. su mesto gde je vaša prisutnost barem potrebna, ako ne i nužna!“, izjavio je Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e, suorganizatora Dana komunikacija.
Novosti vezane za četiri strukovna takmičenja koja se održavaju u okviru Dana komunikacija predstavili su Maja Čulig, predsednica žirija Effie nagrada, Jakov Vilović, predsednik žirija IdejaX i Vanja Bertalan, predsednik žirija talmičenja Mixx. Ključni noviteti odnose se na promene u mehanizmima žiriranja, izmene u kategorijama takmičenja koje prate razvoj i trendove na tržištu kako bi se podigao kvalitet prijavljenih radova i kvaliteta ocenjivanja.
„Pozivamo agencije i oglašivače da prijave svoje kampanje na ovogodišnja takmičenja i prikažu tržištu svoja postignuća u protekloj godini. Za marketinšku struku takmičenja su jako važna jer doprinose razvoju tržišta i napretku struke. Prijave za takmičenja Mixx su otvorene do 15. aprila, a za IdejuX do 25. aprila“, izjavili su Vilović i Bertalan.
Više informacija pronađite na sajtu festivala Dani komunikacija.