U Gunn Report 2013, agencijska mreža McCann ocenjena je kao najnagrađenija agencija na globalnom nivou. Tome je doprinela i najnagrađenija kampanja za povećanje bezbednosti u melburškom metrou “Dumb Ways To Die” agencije McCann Melbourne urađenu za kompaniju “Metro Trains”. Pomenutu kampanju Gunn Report ujedno je proglasio i najnagrađivanijom kampanjom ikada.
Ona je u 2013. godini dobila najviše nagrada u kategoriji za najbolji TV spot, kao i najbolju digitalnu kampanju, dok je agencija McCann Melbourne najnagrađenija agencija u protekloj godini, proglašena najboljom agencijom.
Svetskom uspehu McCann-a doprinele su i kampanje agencija u Mumbaju, Madridu, Oslu i Njujorku.
„Оvo je još jedan veliki uspeh za celu McCann agencijsku mrežu, sa naglaskom na ogroman uspeh koji su agencije u Melburnu i Mumbaju ostvarile”, rekao je Harris Diamond, Chairman i CEO McCann Worldgroup-e i dodao da priznanja u kategorijama od digitalnih, preko štampanih medija do TV spota, predstavljaju potvrdu odličnog rada koji naši ljudi rade širom sveta.
Gun Report analizira i ocenjuje sve pobednike najznačajnijih svetskih advertajzing festivala i rangira najnagrađenije agencije, kampanje, kompanije (klijente) i zemlje.
McCann Worldgroup deo je “Interpublic Group” (IPG), vodeće svetske kompanije za marketinške komunikacije koja zapošljava 23 hiljade profesionalaca u specijalizovanim agencijama McCann, MRM, Momentum, McCann Health, CRAFT, UM, Weber Shandwick i FutureBrand2.
GeneralMills NatureValley Trail View Cyber from McCann on Vimeo.