REGION – Na prestižnom, međunarodnom takmičenju Best Brand Awards, međunarodni žiri odabrao je tri logotipa agencije za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš u vrh najkreativnijih rešenja.
Među finalistima su se našli logotipovi za produkcijsku kuću priznatog reditelja Tomislava Rukavine (naslovna fotografija); zatim i logotip za vodećeg hrvatskog touroperatera Uniline. Znak za Biomarket Damodar je proglašen drugim najboljim znakom na području Evrope i Rusije.
Best Brand Awards je novo međunarodno takmičenje u kome stručni žiri, sastavljen od najboljih svetskih kreativaca, ocenjuje logotipove brendova po kriterijumima originalnosti i kvalitete izvedbe. Prijavljeni su radovi iz 41 zemlje. U žiriranju je ove godine učestvovao i hrvatski dizajner Siniša Sudar.
„Drago nam je što je takav žiri prepoznao kvalitetu i originalnost naših radova. Svaka nagrada je dobrodošla i daje nam novu motivaciju. Odličan je to početak 2014. Kod kreiranja vizualnih identiteta, cilj nam je jasnu, pročišćenu i relevantnu ideju iskomunicirati precizno, bez šuma u komunikaciji. Mislimo da su naši logotipovi iz tog razloga prepoznati“, rekli su Luka Kuharić i Bojan Matoš.
Više informacija možete pronaći na Designed.rs.