REGION – Svetski poznati marketing stručnjaci, koje ste imali prilike da slušate samo na najvećim festivalima širom sveta, krajem marta dolaze u Portorož. Ove godine, po prvi put u istoriji, Slovenski oglašivački festival (SOF), najvažniji i najveći godišnji događaj iz oblasti marketinga i advertajzinga u Sloveniji, otvara svoja vrata delegatima iz regiona.
SOF će, ove godine, biti održan od 26. do 28. marta u Portorožu. Tokom tri festivalska dana, imaćete prilike da čujete najpoznatije svetske stručnjake, koje inače možete da vidite samo na najvećim svetskim konferencijama, poput Kentara Kimura i Geoffrey Hantsona. Kimura je izvršni kreativni direktor i su-osnivač kompanije Hakuhodo Kettle iz Tokija, koja je osvojila 13 lavola na prošlogodišnjem Kanskom festivalu. U Kanu, Kentaro Kimura osvojio je publiku svojim predavanjem pod nazivom „1+1=3: Formula za kreativne alhemičare“.
Geoffrey Hantson izvršni je kreativni direktor u kompaniji Duval Guillaume Modem sa sedištem u Antverpenu (Belgija) od 2006. godine. Od tada agencija je dobila brojne međunarodne Grand Prix nagrade, zlatna i srebrna priznanja na svim velikim svetskim festivalima (Cannes, Eurobest, Clio, One Show…). U protekle dve godine, ova agencija uspela je da osvoji 25 kanski lavova, od kojih je 11 zlatnih, a proglašeni su i agencijom godine u kategoriji medija.
Osim ova dva svetska stručnjaka, učesnici festivala imaće prilike da čuju i Claudiu Navarru, menadžera za marketing i komunikacije za Centralnu i Južnu Evropu u kompaniji Coca-Cola, koja je, između ostalog, zadužena za izradu marketinških strategija za sve ključne brendove kompanije u 23 zemlje regiona. Učesnicima, 23. po redu, SOF-a predstaviće se i Ian Sutherland, zamenik dekana za istraživanja i šef doktorskih studija na IEDC – Bledskoj školi menadžmenta, čiji je rad usmeren na upravljanje, kreativne i strateške procese, razvoju kreativnosti zasnovanu na liderstvu, kao i dr Christophera Engla, generalnog direktora kompanije Brand: Trust i stručnjaka za brendiranje i marketing turističkih destinacija, čiji je projekat „Südtirol umbrella brand“, koji je prepoznat kao primer dobre prakse. Na ovogodišnjem SOF-u predavanje će održati i Lazar Džamić, direktor za strateško planiranje u kompaniji Kitcatt Nohr Digitas, koji je jedan od najiskusnijih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji.
Tema ovogodišnjeg festivala biće „Novi odnosi u marketing i advertajzing industriji“. „Pokretačka snaga u našoj industriji se menja. Rezultati u poslovanju i komunikaciji mogu se ostvariti samo ako postoji iskreni odnos između bredova i potrošača, između onih koji preuzimaju rizik i onih koji su oprezni, između novih tehnologija i istinske kreativnosti. Zato ćemo tokom trajanja Festivala postaviti pitanja – kakva je danas veza između brenda i potrošača, koji je odnos između kreativnosti i efikasnosti, kako ćemo izgraditi uspešnu komunikaciju timova, da li upotreba tehnologija garantuje uspeh ili dobra priča ima veći efekat“, rekla je Barbara Modic, predsednica Festivala i direktorka agencije Pristop Media.
Slovenska oglašivačka komora, koja je organizator Festivala, pripremila je specijalnu ponudu za učesnike iz regiona. Za više informacija, molimo Vas da se obratite na mejl sof@soz.si.
Marketing mreža je ponosni medijski partner 23. po redu Slovenskog oglašivačkog festivala.