today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Social, Digital & Mobile svet u 2014.

SVET – Agencija „We are Social“ predstavila je detaljan izveštaj svih ključnih statistika, podataka i indikatora ponašanja korisnika društvenih platformi, digitalnih i mobilnih kanala komunikacija širom sveta. Pored statistika za regione, predstavljena je i dublja analiza za 24 najveće svetske ekonomije: Argentina, Australija, Brazil, Kanada, Kina, Francuska, Nemačka, Indija, Indonezija, Italija, Japan, Meksiko, Nigerija, Poljska, Rusija, Saudijska Arabija, Singapur, Južna Afrika, Južna Koreja, Turska, Tajland, Ujedinjeni Arapski Emirati Velika Britanija i SAD.
Podaci iz istraživanja pokazuju da danas ima preko 2,5 milijarde internet korisnika širom sveta, što predstavlja 35% ukupne populacije, a to je za 150 miliona više nego u istom periodu prošle godine. Međutim, kako se navodi, za neke zemlje nema pouzdanih podataka, pa se pretpostavlja da broj korisnika interneta doseže i 3 milijarde.
Kao što se moglo očekivati, sve više korisnika društvenih mreža na iste dolazi preko mobilnih uređaja. Navodi se da na mesečnom nivou 3/4 Facebook korisnika pristupni ovoj društvenoj mreži preko nekog mobilnog uređaja. Broj korisnika mobilnih uređaja u 2013. godini porastao je za 173 miliona, dok je u ovom trenutku broj aktivnih mobilnih pretplatnika oko 93% svetske populacije.

Više informacija pogledajte u prezentaciji ispod, kao i na sajtu agencije „We are Social“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!