Ovu godinu obeležio je Engagement oglas, koji je oglašivačima pružio brojne mogućnosti i novine koje do tada nisu bile zamislive sa standardnim banerom. Takođe, doneo je novi način zakupa (CPE), a medijima još jednu opciju kako da monetizuju svoj oglasni prostor.
Agencija Httpool nastavlja da unapređuje internet u Srbiji i u 2014. ulazi sa novim formatom – InContent Video. Format je lansiran prošle nedelje za kampanju Erste Banke (mBanking), a omogućava oglašivačima da na inovativan način plasiraju video oglas u okviru sadržaja sajta. Video se pojavljuje u sadržaju, kada je u vidnom polju korisnika, a zvuk se aktivira samo kada se miš korisnika nalazi na video plejeru. Postoje i određena targetiranja (Geo, FC …), a sve vreme je moguće kliknuti na oglas i otići na Web sajt oglašivača. Na kraju reklame moguće je ponovo pogledati video, posetiti sajt ili društvenu mrežu oglašivača. Veća vidljivost i bolji odziv (CTR) je nešto što će krasiti ovaj format.
Više informacija pronađite na sajtu Httpool agencije.