REGION – Agencija McCann Sarajevo, u saradnji sa WWF – Svetskim fondom za zaštitu prirode, osmislila je i kreirala kampanju „Hutovo blato“. Kampanja ima za cilj da zaustavi dalju degradaciju ovog bosansko-hercegovačkog parka prirode.
„U parku prirode Hutovo blato u BiH u okviru koga se nalazi i rezervat ptica, sve izraženiji su negativni uticaji čoveka na njegov ekosistem. Negativni uticaji se ogledaju, pre svega, u promeni prirodnog vodnog režima, sve intenzivnijem krivolovu i nepostojanju stvarne zaštite područja. Bilo je potrebno podstaći javnost, lokalnu zajednicu i vladine organizacije da se posvete strateškoj i konkretnoj pomoći u održanju parka prirode potpisivanjem peticije na www.hutovo-blato.ba„, rekla je za Marketing mrežu Lejla Sokolović, kreativna direktorka agencije McCann Sarajevo. Prema njenim rečima, definisali su i kreirali jasne i direktne slike, tako što su spojili vizuelne predstave flore i faune „Hutovog blata“ kroz predstavljanje čaplje, ribe i drveta, sa degradiranim staništem simbolično predstavljenim starim, rđavim lavorom.
S obzirom da je budžet bio vrlo ekonomičan, u ovom slučaju javnost je informisana kreativnim kombinovanjem nekoliko kanala komunikacije: putem članaka u štampanim i elektronskim medijima, putem OOH oglasa i web banera.
Agencija McCann Sarajevo prijavila je kampanju „Hutovo blato“ na BalCannes, regionalnu reviju kreativnosti i najboljih reklamnih agencija, a profil agencije pogledajte na BalCannes Yellow Pages.
Autor: Ivana Parčetić