today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Haštag dizajn flaše dunjevače zvaničan suvenir grada Beograda u 2014.

Na sedmom Rakija Festu koji se održavao 14 i 15. decembra u Mikser House-u, proglašen je pobednik Konkursa za dizajn etikete flaše rakije BGD 2014. Autorka najbolje etikete je Milica Zeljković. Njen dizajn će se naći na rakiji koja je zvaničan suvenir Grada Beograda.
Konkurs za dizajn etikete flaše rakije „BGD 2014“ raspisan je 6. novembra. Tema konkursa je kao i prethodnih godina – dizajn beogradskog suvenira za 2014. godinu. Novo idejno rešenje za etiketu flaše dunjevače kao zvaničnog suvenira grada Beograda za sezonu 2014. godinu pod nazivom „BGD 2014“ izvešće se prema dizajnu autorke Milice Zeljković.
Rakija Fest u saradnji sa Turističkom organizacijom Beograda (TOB) i portalom Designed.rs, treću godinu za redom, raspisuje konkurs za dizajn etikete flaše dunjevače kao zvaničnog suvenira grada Beograda za sezonu 2014.

Stručni žiri koji je odlučivao o kvalitetu radova pristiglih na konkurs zasedao je u sastavu: Maja Lalić (Kreativni direktor, Mikser), Aleksa Dmitrović (kreativni direktor), Slobodan Jovanović Coba (grafički dizajner), Branko Nešić (Rakija bar), Ivana Srdanović (Urednik, Designed.rs), Milena i Aleksandar Savić (prošlogodišnji pobednici konkursa).
Žiri je svoju odluku obrazložio: „Rešenje Milice Zeljković je najhrabrije rešenje pristiglo na konkurs, koje je i u svojoj realizaciji kvalitetno. Poigravanje, hrabrost, konceptualnost i duhovitost koje smo iščitali iz njenog rada, predstavljaju svojevsrtan iskorak u odnosu na rešenja koja su do sada pristizala na ovaj konkurs, i to smo hteli da nagradimo.“

Sama autorka za svoj koncept kaže: „Osnovna zamisao je u hashtag-u(#). Ideja je da #BGD2014 u narednoj godini postane prepoznatljiv u celom svetu. To je potez koji bi kupca aktivirao da upotrebom tog taga podeli sa drugima trenutke uživanja u rakiji kroz neki post na twiteru, fotografiju na facebooku ili instagramu, a samim tim i promovisao proizvod na društvenim mrežama, koje su se i pokazale kao najbrži mediji širenja informacija. Rešenju dizajna sam pristupila upotrebom jednostavnih elemenata“.

Više informacija pronađite na sajtu Designed.rs.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!