Kompanija PepsiCo nagrađena je od strane potrošača za najbolju reklamu „Chipsy Domaćinski“ za 2013, na ceremoniji mt:s Noć Reklamoždera. Tradicionalna manifestacija, po 14. put za redom, održana je u subotu u Sava Centru u prisustvu velikog broja medija, kompanija, partnera, poznatih ličnosti, uglednih gostiju i ljubitelja reklama.
Reklama za „Chipsy Domaćinski“ izazvala je veliko oduševljenje publike budući da na duhovit način oslikava srpskog domaćina nekada i sada. Popularni glumac Sergej Trifunović, kome ova saradnja predstavlja premijeru u svetu reklama, a za kompaniju Marbo uspešno lansiranje nove kategorije čipsa, kroz dvostruku glumačku ulogu povezuje ideju kampanje – „domaćin nekada i sada“. U TV reklami Sergej igra sebe, modernog domaćina, i svog deda Trifuna, neprikosnovenog tradicionalnog domaćina. Kroz njihov komičan odnos, izgrađena je priča bliska mentalitetu naših ljudi.
Ovu prestižnu nagradu ispred kompanije PepsiCo primila je Dunja Ivanović, direktorka marketinga za zapadni Balkan kompanije PepsiCo i Marko Pešić, Client Service direktor agencije Ovation BBDO, a na sceni im se pridružio i poznati glumac.
Sergej Trifunović bio je zvezda večeri ponevši i laskavu titulu „Ambasador Reklamoždera“ za svoj humanitarni rad, a nedavno je od kompanije PepsiCo proglašen i za „Chipsy brend Ambasadora“.
Više informacija pročitajte na sajtu http://www.nocreklamozdera.com/