Devetočlani žiri za nagrade Sempler na čijem čelu se ove godine nalazi Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorka medijske agencije Universal Media Beograd, odabrao je finaliste takmičenja za najbolje medijske strategije u regionu. Najuspešniji su bili slovenačkli stratezi, koji su u finale ušli sa 17 radova, tri rada su iz Hrvatske, dva iz Makedonije i jedan iz Srbije. Pobednici u šest takmičarskih kategorija, kao i nosioci nagrada Sempler za najbolje medijske strategije godine svečano će biti proglašeni na 15. seminaru medijskih trendova (SEMPL), koji će se održati 28. i 29. novembra 2013. u Portorožu.
Po rečima predsednice žirija, Biljane Kolaković, prijavljeno je bilo puno kvalitetnih radova, zbog čega je posebno bilo teško doneti odluku o najboljima. „Nas u žiriju posebno raduje i ohrabruje činjenica da je ove godine prijavljeno mnogo više radova, što potvrđuje da regionalni stručnjaci sve više pažnje poklanjaju medijskom planiranju i neophodnosti kreiranja dobrih medijskih strategija. Najviše su svojom kreativnošču i originalnošču istupali radovi medijskih strategija u kategorijama najbolja upotreba digitalnih okruženja i najbolja akcija na društvenim mrežama“, ističe Kolaković.
Žiri 11. takmičenja za Sempler nagrade, pored Biljane Kolaković čine Silvana Ban, direktorka za brending i medije u hrvatskom telekomunikacionom društvu Tele2 Croatia, Davor Bruketa, kreativni direktor hrvatske makreting agencije Bruketa & Žinić OM, Saša Djurdjević, specialista za medijsko planiranje i zakup u srpskoj medijskoj agenciji OMD Media Beograd, Barbara Modic, direktorka slovenačke medijske agencije Pristop Media, Bojan Rendulić, direktor digitalne medijske agencije Initiative Fastbridge Srbija, Darja Teržan, vođa strateškog marketinga i razvoja u Mlekarni Celeia, Zoran Leban Trojar, partner i direktor slovenačke agencije Sonce.net i Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika iz Bosne i Hercegovine.
Sve radove koji su ušli u uži izbor možete pogledati na sajtu Sempl15 u katalogu radova.