REGION – Istra do nedavno nije imala servis koji bi posetiocima ponudio pregled celokupne turističke, kulturne i gastronomske ponude na organizovan, zanimljiv i jednostavan način. Kao odgovor na to, Istraturist i Maistra odlučili su pokrenuti interaktivni web portal Istria Experience koji gostima omogućava da jednostavno kreiraju i realizuju jedinstveno iskustvo Istre.
Agencija Bruketa&Žinić OM imala je zadatak da kroz vizuelni identitet predstavi tu novu platformu. Komunikacijska strategija je fokus stavila na činjenicu da je Istra Experience društvena mreža, a ne samo običan web portal ili booking stranica, zamišljena kao mesto koje omogućava i komunikaciju između postioca, ocenjivanje ponude i deljenje iskustava prikupljenih tokom boravka u Istri. Iz toga je proizašla i kreativna ideja: Plan is yours so PLAN IT, LIVE IT, SHARE IT.
Vizuelni identitet se temelji na motivu stabla masline kao nezamenjivog dela Mediterana i Istre, simbola dugovečnosti i tradicije turizma u Istri. Stablo spaja ideju raznovrsnosti izbora s ograničenošću vremena. Dok grane prikazuju različite oblike odmora, s druge strane one podsećaju na timeline, simbol modernog, umreženog, brzog načina života.
Istria Experience: from Bruketa&Zinic OM on Vimeo.
Na projektu su radili Nikola Žinić, Ivan Čadež, Dragan Lakićević (kreativni direktori), Zrinka Jugec, Vanja Osredečki, Ivanka Mabić (account directori), Ivan Tanić (strateški planer), Nebojša Cvetković, Ana Belić (art direktori), Ivan Čepelak (senior copywriter), Dražen Novak (junior copywriter), Sonja Šurbatović (dizajner), Valentina Bugarin (account executive), Vesna Đurašin (production manager), Nina Ninković (account assistant), Saša Jungić (animacija) i Brojka produkcija (video produkcija).