Oglašivači najviše elektronske pošte šalju utorkom, pokazuje istraživanje američke kompanije GetResponse. Utorkom se šalje 17,9 odsto svih marketinških e-poruka u svetu, sledi četvrtak sa 17,3 i ponedeljak sa 16,6 odsto.
Prema procentu otvorenih elektronskih poruka oglašivači očito imaju pravo kada većinu svoje e-pošte šalju utorkom. Istraživanje kompanije GetResponse, naime, govori da su potrošači otvorili 19,9 odsto svih marketinških e-poruka primljenih utorkom, što je više od bilo kojeg drugog dana u sedmici.
Da bi njihova strategija bila još efikasnija, na internet portalu eMarketer oglašivačima savetuju da razmisle o tome da svoju elektronsku poštu radije šalju petkom nego utorkom. Petkom, naime, oglašivači u celom svetu šalju najmanje e-mailova, samo 14,9 odsto. Čak i potrošači na elektronsku poštu najradije odgovaraju poslednjeg radnog dana u sedmici. Petkom, naime, otvaraju 19,6 odsto svih marketinških poruka, što je malo manje nego utorkom. Osim toga, stepen klikova na elektronsku poštu je najveći petkom i to 4,9 odsto, dok je utorkom 4,6 odsto.
Izvor: eMarketer