SEMPL konferencija o medijskim trendovima ove godine proslavlja 15. rođendan i tim povodom je pripremio specijalnu ponudu za učešće na ovogodišnjem izdanju festivala. Naime, u periodu od 24. oktobra do 08. novembra svi zainteresovani posetioci mogu dobiti paket učešća na dva dana festivala po ceni od samo 375 EUR (+PDV).
Paket podrazumeva učešće na dva dana festivala, prisustvo na čuvenoj SEMPL žurci, kao i prisustvo na dodeli ovogodišnjih SEMPLER nagrada. Ista ponuda važi i za SEMPLER nagradu – za sve radove pristigle do 08.11 važi specijalna prijave od 375 EUR (+PDV).
Ostale ponude za učešće za prisustvo na SEMPL 2013 festivalu u Portorožu, kao što su specijalne promo cene za studente ili popusti na grupne kotizacije (4+1 besplatna) i dalje važe. Sve njih možete pogledati OVDE.
U Grand hotelu Bernardin u Portorožu, 28. i 29. novembra 2013, oko dvadeset međunarodnih i regionalnih stručnjaka će u okviru 15. SEMPL konferencije razmatrati aktuelne medijske trendove i pojave, od interaktivne televizije i online reputacije do neuromarketing istraživanja. Među ovogodišnjim predavačima naćiće se američki TV stručnjak Todd F. Brown, izvršna direktorka britanske kompanije Igniyte Caroline Skipsey, Kivilcim Kayabali – partnerka u turskoj neuromarketing agenciji SalesBrain, Pere Quintana ispred modnog brenda Desigual i druga zvučna imena iz sveta komunikacijskog biznisa.