Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Održana PR2020 konferencija

Hrvatska udruga za odnose s javnošću ugostila je krajem prošle nedelje u Opatiji, zvučna imena svetske komunikacijske scene koji su zajedno s istaknutim domaćim stručnjacima, vođama radionica i učesnicima panel rasprava bili deo programa 14. HUOJ godišnje konferencije.
Pod nazivom PR 2020, ovogodišnja konferencija kojom je HUOJ ujedno i proslavio 15. godina svog rada, okupila je gotovo 250 komunikacijskih profesionalaca u potrazi za odgovorom na pitanjem u kojem smeru ide struka.
Konferenciju je otvorio jedan od najistaknutijih sportskih konsultanata Britanac Jon Tibbs. On je održao predavanje na temu efikasne komunikacije u Olimpijskom pokretu, približivši okupljenima uzbudljivi svet brendiranja destinacija i lobiranja za olimpijska domaćinstva. „Olimpijske kandidature globalno neprepoznatljivih destinacija izuzetno su delikatan proces gde najsitniji detalji mogu odlučivati o ishodu, što na jasan način dokazuje moć i uticaj odnosa s javnošću“, naglasio je Tibbs, istaknuvši pritom primer Kine koja je svoju inicijalnu kandidaturu za 2000. letne OI izgubila u poslednji tren zbog jedne jedine nesmotrene medijske izjave.
Ralph Tench, profesor na Leeds Metroplitan University i autor knjige „Otkrivanje odnosa s javnošću“, govorio je u Opatiji o kompetencijama koje praktičari odnosa s javnošću moraju imati, dok je predsednica CIPR-a, britanskog udruženja stručnjaka za odnose s javnošću Sue Wolstenholme oduševila prisutne svojim predavanjem na temu šta struku odnosa s javnošću očekuje u budućnosti.
Profesor s ljubljanskog fakulteta za društvene znanosti, Dejan Verčič, upoznao je stručnjake za odnose s javnošću s godišnjim rezultatima najopsežnijeg evropskog istraživanja na području OSJ – „European Communication Monitor“.
Susanne Senft, podpredsednica austrijskog udruženja za odnose s javnošću (PRVA) otvorila je drugi konferencijski dan sa predavanjem na temu reputacijskog upravljanja. „Kada merimo rezultate naših komunikacijskih aktivnosti ne činimo to radi opravdanja sopstvene uloge, već radi usmeravanja naše organizacije u pravilnom smeru“, istaknula je Senft naglašavajući važnost celovitog pristupa evaluaciji.
Četiri održane dinamične panel rasprave ponudile su jedinstvene perspektive suprotstavljenih strana, obradivši pritom raznolike teme od kriznog komuniciranja i korporativnih odnosa s javnošću, pa sve do lokalne politike i brendiranja hrvatskog turizma.
Za praktični deo programa pobrinuli su se domaći stručnjaci koji su održali radionice na temu merenja i evaluacije, uticaja društvenih mreža na odnose s javnošću, planiranja i upravljanja kampanjama te kreativnog pisanja.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!