Promocija sedmog izdanja publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže, održana je na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2025, a od danas je dostupno i u elektronskom obliku.
„Dizajn ovogodišnje ADBOOKA publikacije inspirisan je nevidljivom, ali stalnom borbom koja se vodi u svetu marketinga. Sam jezik industrije prepun je termina pozajmljenih iz vojnog i borbenog rečnika — launch, penetration, guerrilla, ambush, takeover, targeting, domination… Upravo ta semantika poslužila nam je kao polazište za kreativni koncept. Međutim, umesto da agresiju shvatimo bukvalno, odlučili smo da je pretvorimo u vizuelnu metaforu. Inspiraciju smo pronašli u šarenolikom i teatralnom svetu Lucha Libre rvača. Na isti način na koji maskirani borci postaju „veći od života” — karikaturalni, prepoznatljivi i nezaboravni — tako i brendovi ulaze u arenu tržišta, boreći se za pažnju i dominaciju. U ovogodišnjem izdanju ADBOOKA regionalni brendovi i agencije oživljavaju se kao živopisni, razmetljivi i energični Lucha Libre borci: svaki sa svojim karakterom, bojama i kostimom, baš poput svojih komunikacionih platformi. Rezultat je arhiva koja nije samo spisak najboljih oglašivačkih radova, već i vizuelna borbena arena, u kojoj se jasno vidi da je marketing uvek kombinacija snage, stila i strategije“, navode u agenciji Spellcaster, koja je zaslužna za dizajn ovogodišnjeg izdanja.
Publikacija ADBOOKA namenjena je kreativnoj industriji u Adriatic region. Ovogodišnje izdanje publikacije objavljeno je pod sloganom Zajedno smo najjači.
U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 180 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija. Od 2019. godine, Adbooka izlazi jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.
Ukoliko želite da naručite štampano izdanje publikacije ADBOOKA, pošaljite mejl na hello@marketingmreza.rs.








