REGION – Marketinška grupacija dentsu izdala je novi izveštaj „Tempo napretka: izdanje generacije Z“. Izrađen u saradnji sa Imagen Insights, kompanijom za istraživanje stavova novih generacija, izveštaj prikazuje ključne trendove u medijima i tehnologiji kroz oči generacije Z.
Rezultati istraživanja pokazali su kako čak 68% potrošača iz generacije Z u SAD-u rado gleda reklame na internetu ako im to omogućava besplatan pristup zanimljivom materijalu, dok je 65% potrošača iz generacije Z u Italiji izjavilo da im je važno da kompanije pružaju informacije o tome kako su njihovi proizvodi napravljeni (npr. uslovi radnika u fabrikama).
Što se online privatnosti tiče, čak 58% potrošača iz generacije Z u Hong Kongu izjavljuje da uvek postavlja najviše postavke privatnosti na društvenim mrežama.
Tempo napretka: izdanje generacije Z fokusira se na deset ključnih trendova koji imaju potencijal redefinisati medijsku i marketinšku industriju, uključujući transformativnu ulogu generativne veštačke inteligencije, evoluciju monetizacije na tehnološkim platformama i rastuću važnost ekonomije integriteta.
Celo istraživanje pročitajte ovde.
Izvor: HURA