Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Pink preuzima deo medijskog kolača u Hrvatskoj

Vlasnik televizije Pink Željko Mitrović je, preko zadarske Antene, stigao na hrvatsko tržište, piše Poslovni Plus. Mitrović je još 2008. godine pokazao želju za medijskim prodorom u Hrvatsku, i to preko Gradske televizije Zadar, ali je odustao “zbog političkih razloga“ i oštre domaće konkurencije.
Prošle nedelje je u Trgovačkom sudu u Zadru registrovana kompanija “Pink Group Hrvatska“ u stopostotnom vlasništvu Franka Pavića, direktora “Antene“, u čijem su sastavu već neko vreme delovali internet radio i portal na kojem se pojavio prepoznatljivi ružičasti logo “Pinka“ nedvosmisleno pokazujući da veza s Mitrovićem i te kako postoji.
Pavić najavljuje da će 2014. godine doći do dokapitalizacije “Pink Group Hrvatska“ u čemu će verovatno deo vlasništva preći na “Pink Group Srbija“, ali će “hrvatska ispostava“ “Pinka“ nastaviti da radi kao hrvatska kompanija u sastavu medijske kuće koja pokriva gotovo ceo Balkan. Pritom hrvatski “Pink“ namerava da otkupi vlasništvo u nizu lokalnih medija ili portala na potezu od Rijeke do Dubrovnika, te u Lici.
“Antena TV“ bi sa emitovanjem trebala da počne sledeće godine, Pavić kaže da je trenutno u pregovorima s internet provajderima, te da mu je namera, uz već postojeće zaposlene, sledeće godine da zaposli još dvadesetak ljudi koji bi stvarali televizijski program.
“Planiramo svakodnevno da proizvodimo osam sati programa, a serije i filmove bismo preuzimali od “Pink Group Srbija“ koja ima ugovore s nizom filmskih i distributerskih kuća. Svestan sam osjetljivosti ove saradnje s obzirom da je “Pink“ izvorno iz Srbije, ali mi nećemo puštati “srpske sadržaje“, dakle program koji se proizvodi u Srbiji i za tamošnje tržište. Osim toga, po sličnom principu radi i RTL i mnoge svetske TV kuće, a uveren sam da s vremenom ljude uopšte neće zanimati ko je vlasnik”, kaže Franko Pavić.

Izvor: Poslovni Plus

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!