Kompanija YouGov, tržišni lider u poznavanju mišljenja, motivacija, želja i medijskih navika potrošača, preuzela je poslovanje u domenu usluga potrošačkih panela od kompanije GfK SE (CPS GfK), etabliranog lidera na polju prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca u domaćinstvima širom Evrope. Dogovor se zasniva na dugoročnoj strategiji rasta kompanije YouGov i povećava njeno prisustvo u industriji robe široke potrošnje.
Akvizicija na jednom mestu objedinjuje novi standard u prikupljanju i obradi podataka o ponašanju i stavovima kupaca i potrošača. Kombinovana ponuda znači da će klijenti koji koriste usluge YouGov i CPS GfK moći da razumeju svaki korak na putu kupaca – od toga šta kupuju i gde, do toga zašto i kako kupuju.
Ovaj ugovor proširuje ponudu kompanije YouGov na evropsko tržište robe široke potrošnje i maloprodajni sektor. CPS GfK donosi sa sobom panele iz 18 evropskih zemalja koji dostavljaju podatke iz više od 100.000 domaćinstava i 18 miliona izvršenih kupovina. YouGov će za postojećih 1.100 klijenata koje je do sada usluživala CPS GfK omogućiti pristup stalno rastućem i redovno ažuriranom izvoru uvida potrošača, kao i kontinuiranom istraživanju publike od 26 miliona registrovanih članova panela na 55 tržišta.
Ulaganje kompanije YouGov u pažljivo planiran i razmotren program integracije će obezbediti nesmetanu tranziciju za klijente i saradnike CPS GfK-a i omogućiti obema kompanijama da iskoriste međusobne prednosti od prvog dana. Ugovor je procenjen po glavnoj kupovnoj ceni od 315 miliona evra i ubrzava dugoročnu strategiju kompanije YouGov da nastavi sa ulaganjem u tehnologiju, proizvode i platforme, dok proširuje svoje panele i završava akvizicije koje povećavaju njene geografske potencijale i mogućnosti prikupljanja podataka.