Sigurno ste i dalje pod utiskom nekog od videa (ne reklame) koju ste nedavno gledali na YouTube-u za veliki svetski brend i link ste prosledili prijateljima, a da niste ni znali da se radi o PR Stuntu?
Video kao način promovisanja brenda ne mora uvek biti samo TV reklama. PR stunt je planirani događaj koji je osmišljen da privuče pažnju, a trenutno je jedan od svetskih trendova u marketingu. Još ako on preraste u viral, dometi su neograničeni. Uglavnom, ideja je da se na neobičan i zabavan, ponekad i šokantan način prenese poruka.
Svetski ad formati izgleda stižu i kod nas! Ovoga puta, Staropramen je odlučio da privuče pažnju onim sa čime se najviše ponosi – Duhom Praga.
Zamislite da odete na piće usred Breograda, a vaš omiljeni kafić vas prenese svojim duhom, ali i izgledom, gostima i jezikom u potpuno drugi grad – Prag! Teleport je izgleda moguć! Svaki detalj, od imena, preko karte piće, časopisa do jezika na kojem pričaju konobar i gosti je zamenjen. Sve je u duhu Praga. Vi uđete, sednete i nađete se na potpuno nepoznatom terenu. Pokušate da se sporazumete, ali nikako ne ide…
Međutim, najpoznatije praško pivo na svetu – Staropramen – uvek je pri ruci. Ostaje da vidimo koliko će se epidemija „Praške dobrodošlice“ širiti po internetu, ali i ostalim gradovima Evrope.
Za Apatinsku pivaru i brend Staropramen projekat je osmislila i realizovala beogradska agencija Pioniri Communications, a za produkciju je zaslužan Mosquito.