Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

I mi kreativu za svet imamo

Neizvesnost. Panika. Stres. Strah. Strah za najbliže. Za starije. Za zdravlje. Za sebe. Za egzistenciju. Za planetu. Bile su to misli i osećanja, sada naizgled davno zaboravljenog marta 2020. Svet je stao. Zemlji sa brdovitog Balkana taj scenario je odavno bio poznat. Preživeli smo i pre, pa čak mnogo gore, preguraćemo i ovo, jer smo eksperti improvizacije kad je najgušće – tešili smo se.

Radom od kuće i opštom izolacijom udaljili smo se jedni od drugih, bliske kontakte koje smo svakodnevno gajili zamenili su Zoom sastanci sa ponekad nestabilnom internet konekcijom, zvukom koji se duplira, kamerom koja „kao ne radi” i ono čuveno “Je l’ me čujete sad?” Da li smo mogli da pretvorimo opšte otuđenje, ne samo čitave nacije, nego i sveta u neku priliku? Da li se to čuveno marketinško pitanje „kako slabost brenda pretvoriti u prednost” moglo primeniti u ovakvom apokaliptičkom raspoloženju?

A onda su se prilike ukazale same, granice između zemalja su se izbrisale, više nije bilo bitno odakle si, već šta znaš i da li se uklapaš u celokupnu viziju. Nekada daleki centri advertajzinga, kao što su Njujork, London, Pariz ili Amsterdam, postali su nam nikad bliži. Bilo je samo potrebno pritisnuti „connect to meeting” i tamo si, ravnopravan sa svim head-ovima globalnih brendova, bistriš o predstojećoj internacionalnoj kampanji.

Baš zbog ovih prilika, Executive Group se u jeku korone našao na pitch-evima, gde su mnoge korporacije menjale svoje politike rada pri odabiru agencija. Ergo, eto i nas tamo. Posle dva meseca rada na pitch-u za poznati globalni brend, nakon dvanaest sati rada dnevno, pokoje preležane korone, Executive Group je u neravnopravnoj borbi među internacionalnim advertajzing agencijama doneo pobedu baš u naš Beograd. Da smo kao nacija dobri sportisti – to odavno znamo, ali da smo vrhunski advertajzeri – više nije bilo sumnje. Za nas je pobeda imala i patriotski značaj, jer je bila dokaz da srpski kreativni talent parira svetskom.

Dok su ulice Beograda i ostatka sveta bile prazne, broj megabajta u sekundi na worldwide webu se povećavao. Svet se nije zaustavio, samo je naučio da se pokrene na neki drugi način. Da je advertajzing još jednom u pravu, uverili smo se kroz konzistentnu tačnost čuvenog slogana Johnnie Walker-a – Keep Walking, baš u najizazovnijim danima za čovečanstvo. Samo smo hodanje zamenili onlajn traganjem. Zato – Keep Searching!

Kako srpski kreativni talenat parira svetskom možete saznati na panelu „МAДЕ ИН СЕРБИА ФОР ТХЕ ВОРЛД: SRPSKI TALENAT ZA SVETSKO TRŽIŠTE“, koji će biti održan 2. novembra na festivalu KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija.

Autor teksta: Dušica Matijašević, Direktorka advertajzinga i strategije, Executive Group

 

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!