REGION – Poznati alat za istraživanje zadovoljstva i angažovanje zaposlenih prošao je kroz rebranding, no vizija i misija ostaju isti – postati najboljim alat za istraživanje zadovoljstva i angažovanje zaposlenih i pomoći što većem broju kompanija da budu dobar poslodavac.
Degordian je početkom prošle godine lansirao Stethoscope – radi se o alatu koji kroz preko 100 pitanja ispituje zadovoljstvo i angažovanost zaposlenih kroz 12 dimenzija poput leadershipa, komunikacije, work-life balancea i uslova rada, a koji je nastao kao svojevrsni eksperimentalni projekat.
Međutim, svesni su kako, bez obzira na uspeh alata koji je nadmašio sva očekivanja, ovaj brending nije idealan. Naime, jednostavnim guglanjem otkrićete kako, pre nego što dođete do alata, morate proći čitav niz rezultata za stetoskop, medicinski instrument. Iz tog razloga Stethoscope je prošao proces rebrandinga te se od danas zove Luppa, a možete ga pronaći na luppa.app!
“Ime nam se jako sviđa jer je kratko, jedinstveno, zvučno i komunicira dobro ono što mi jesmo: lupu koja pomaže kompanijama da još bolje shvate zadovoljstvo i angažovanost zaposlenih – kratko i jasno!” – Daniel Ackermann, CEO Luppa.
Bez obzira na rebranding, poslovna strategija te ambiciozni planovi ostaju isti. Luppa teži tome da se razvije u najbolji svetski alat za istraživanje i zadovoljstvo zaposlenih, a da je na dobrom putu može potvrditi činjenica da su nedavno dobili svoju prvu investiciju uz koju će lakše napraviti ekspanziju na tržišta van regije i brže moći implementirati sve ideje i funkcionalnosti za unapređenje alata, kojih imaju zaista mnogo. Luppi je trenutno glavni fokus skaliranje, strukturisanje i zapošljavanje tima kako bi ekspanzija i razvoj bili još brži i kvalitetniji.