SVET – Kako bi proslavila 125 godina postojanja, kompanija Pepsi pokreće kampanju dugo 125 dana, u čijem će centru biti uticaj ovog brenda na pop kulturu, saopštila je ova kompanija.
Kompanija je slavlje otvorila najavom o lansiranju restorana u Njujorku početkom oktobra koji će se zvati „The Pepsi 125 Diner“. Potrošači mogu da rezervišu svoje mesto putem sajta restorana kako bi imali priliku da probaju ograničene serije sokova brenda koji će biti lansirani posebno za ovaj restoran, ali i da vide kako se kompanija razvijala tokom godina, saopšteno je iz kompanije.
U okviru 125. godišnjice, Pepsi je takođe zvanično prešao na novi logo i vizuelni identitet koji su predstavljeni krajem marta ove godine, dok će na međunarodnom nivou logo predstaviti 2024. godine.
„Pepsi je postao kultni brend u proteklih 125 godina sa bogatim nasleđem izazivanja „statusa quo“ u potrazi za uživanjem – kako u industriji pića tako i u pop kulturi. Dok slavimo istorijsku prekretnicu brenda u narednih 125 dana, podsetićemo se nekih od naših najcenjenijih trenutaka dok gledamo ka budućnosti uvođenjem novog logotipa i vizuelnog identiteta“, rekao je Todd Kaplan, direktor marketinga za Pepsi.
Više informacija pročitajte ovde.