Nataša Mitrović, CEO u Why Not Agency, govorila je za Marketing mreža magazin o svom profesionalnom putu, ulasku na srpsko tržište i rebrendiranju agencije.
Studirali ste u Beču, Ženevi i Madridu. Ipak, odlučili ste da karijeru gradite na Balkanu. Zašto?
Život u ovim interesantnim gradovima, mene klinku sa Balkana, koja sanja velike snove, obeležio je na mnogo načina. To evropsko iskustvo naučilo me je važnim lekcijama koje su se u godinama koje su usledile pokazale veoma korisnim. Odabravši da se i formalno obrazujem iz oblasti medijskih komunikacija na prestižnim univerzitetima, dalo mi je veliku motivaciju i hrabrost u planiranju i realizaciji vizije koju sam imala, a to je bilo otvaranje agencije.
Prve poslovne korake napravila sam daleko od kuće. Vrlo brzo sam uvidela da znanje koje sam stekla mogu da usmerim na domaće tržište i doprinesem unapređenju struke. Da najpre tu ostavim trag, a onda i sa takvim iskustvom krenem u osvajanje sveta.
Ko vam je bio najveći uzor i podrška na samom početku karijere? Da li možete da istaknete ključne lekcije koje ste naučili od te osobe?
Divim se pojedinim ljudima iz različitih profesija i volim da poslušam njihove savete i upoznam se sa načinom koji su oni izabrali za dostizanje uspeha. Kada je u pitanju naša industrija, ne mogu da ne pomenem svog partnera, ali i mentora Mišu Lukića, koji nesebično deli znanje i iskustvo sa mnom. Miša me naučio da kreativnost nije samo cilj po sebi, nego da ona mora da služi i klijentima ili tržištu.
Vaš prvi poslovni potez bilo je otvaranje agencije u Cirihu i Banjaluci sa idejom da radite za inostrane klijente angažujući kreativce sa Balkana. Kako je sve počelo i kada se desio prelomni momenat?
Po završetku master studija na IE University u Madridu bilo je vreme da se donesu neke važne odluke. Tada sam znala da ne želim da idem u korporaciju i da zaista želim da radim agencijski posao. Napravila sam strategiju poslovanja, uvezala se sa budućim partnerom iz Švajcarske, te povezala lokalnu pamet i kreativnost sa potrebama švajcarskih klijenata. Prelomni trenutak je zapravo bio COVID-19 i pokretanje agencije u Srbiji. Sve ostalo je istorija.
Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.
*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.