Konferencija Digital Day 2023 održana je u Beogradu, pod sloganom For Better Web. Prvi utisak, koji se nameće nakon što su učesnici saslušali predavače i paneliste konferencije, govori da današnji internet prostor, u kome poslujemo i provodimo sve više vremena, jeste manjkav, ali ima i te kako prostora za dalji rast i razvoj, unapređenje, inkluzivnost i podršku kada su u pitnaju kreativnost, ideje i inicijative.
Đorđe Bukinac iz agencije GroupM je predstavio rezultate IAB AdEx izveštaja za 2022. o stanju digitalnog oglašavanja u Srbiji i Evropi.
Tokom prošle godine, sredstva izdvojena u Srbiji za digitalni advertajzing iznosila su preko 83 miliona evra, uz zabeležen godišnji rast od 15.5%.
Ulaganja u social i video i dalje prednjače, Local Display je zabeležio rast ulaganja prvi put nakon dve godine, ali i dalje je činjenica da su ulaganja po glavi stanovnika među najnižim u Evropi. U Srbiji je ovaj iznos nešto malo više od 12 evra, dok je evropski prosek 115 evra.