REGION – Srećni zaposleni i zdrava radna atmosfera nešto su u šta Degordian ulaže od vremena kad su bili startup sa svega nekoliko zaposlenih, a nije se promenilo ni danas kada taj broj premašuje 120 ljudi u 4 kancelarije. Zaposlenima se pruža prilika da se razvijaju u bolje stručnjake i bolje ljude, a ako su srećni na poslu, veća je verovatnoća da će biti angažovani i lojalni firmi.
Koliko su takvi napori dali truda dokazuje i činjenica da je Degordian šest puta izabran za Najboljeg poslodavca. Otišli su i korak dalje te, u saradnji sa psiholozima, razvili svoj alat koji detaljno analizira zadovoljstvo i angažovanost zaposlenih — Stethoscope. Na temelju dobijenih rezultata uprava i HR, u saradnji sa vođama sektora, osmišljavaju efikasne planove za poboljšanje i sistemski rade na onim tačkama koje su lošije ocenjene.
Transparentni rezultati
Odlučili su po prvi put javno objaviti svoje rezultate godišnjeg istraživanja zadovoljstva, a razlog tome je jednostavan — kako bi svi potencijalni zaposleni mogli videti kako je zapravo raditi u Degordianu, odnosno, koliko i čime su zadovoljni njihovi zaposleni i na taj način privukli potencijalne zaposlene koji bi bili kulturološki fit.
“Želimo privući ljude koji su fit za nas, odnosno one kojima odgovara naša kultura, ali i one koji odgovaraju našoj kulturi. Na poslu ipak provodimo čak polovinu dana. Nama nije cilj da našim zaposlenima posao bude samo mesto gde zarađuju za život, već mesto gde se ugodno osećaju, razvijaju i gde su ispunjeni. Stoga želimo otvoreno komunicirati — kako je raditi kod nas”, naglašava Antea Britvić Božičković, Human Resources Director.
Iznad prosjeka u industriji i na tržištu
Rezultati su pokazali kako su zaposleni u Degordianu po zadovoljstvu u svim kategorijama iznad proseka.
Naime, prilikom analize rezultata, Stethoscope nudi opciju uspoređivanja rezultata kompanije sa tržištem i industrijom u kojoj se nalazi. U slučaju Degordiana, dobijeno je poređenje sa hrvatskim tržištem (tirkizna linija), dok je industrija u kojoj deluju i sa kojom se upoređuju Marketing & IT (plava linija). Kategorije koje su se ocenjivale bile su autonomija, saradnja, komunikacija, angažovanost, inovacije i promene, vodstvo agencije, učenje i razvoj, lojanost, vizija, organizacija rada, work-life balance i usklovi rada.
Ispunjavanje upitnika je potpuno anonimno, stoga su prikazani ukupni rezultati na nivou cele kompanije.