Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Employer branding i TikTok strategija postali su neodvojivi!

Marketing mreža, pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, 22. marta i 18. aprila u Beogradu organizuje prvi u Srbiji – TikTok biznis hub. U pitanju je jedinstven edukativni format, koji će učesnicima pružiti neophodna znanja i veštine u oblasti kreiranja TikTok strategija za brendove. Tim povodom, razgovarali smo sa Marijom Arsić, Digital Marketing Specialist u kompaniji Delta Holding i jednom od predavača na TikTok biznis hub-u, o tome zašto bi kompanije trebale da budu na ovoj društvenoj mreži i da li treba brinuti o negativnim komentarima.

Zašto bi kompanije i brendovi danas trebalo da budu na TikTok-u?

Ukoliko je kompanijama i brendovima važno da pronađu ili zadrže kul ljude, onda je njihovo prisustvo na TikTok-u veoma značajno. Nedostatak radne snage problem je sa kojim se susreću gotovo svi poslodavci, a ovo je idealan način da se predstave za kratko vreme (pričamo o svega nekoliko desetina sekundi!), ali i da ričuju veliku publiku. I to upravo onu koja je ciljna grupa, a koju zanima kakva je atmosfera na tom poslu, kakav je vajb među zaposlenima, da li se brine o zaštiti životne sredine, poštuju li se različitosti…  Jer, nećete verovati, ako hoćete da zaposlite mlade, teško ćete ih naći u dnevnim novinama, možda na nekim sajtovima za zapošljavanje, ali najviše na TikTok-u. Tako da su employer branding i TikTok strategija postali neodvojivi.

Po čemu je TikTok jedinstven u odnosu na druge društvene mreže i u kojoj meri algoritam (i dalje) radi za nas?

Na ovoj mreži ne mogu se folirati foloveri. Ukoliko sadržaj koji kompanija plasira nije utemeljen na stvarnim događajima, to se u ovom slučaju brzo detektuje. Takođe, za razliku od mnogih drugih društvenih mreža, pratioci na TikTok-u nisu od velike važnosti za vidljivost objave. Dešava se da popularni tiktokeri imaju gotovo zanemariv broj pregleda, kao i da novi i nepopularni profili objave video koji pregledaju milioni ljudi. Kada je cilj employer branding, ono što se računa je koliko je sadržaj viralan, poruke i komentari poput: Kako se prijaviti za posao u vašoj kompaniji? Snimite nam i part 2? Kada će novi stori tajm? …I onaj omiljeni analogni komentar: Čuo sam za ovu kompaniju na TikTok-u!

Da li treba brinuti o negativnim komentarima?

Negativnih komentara će biti! Ipak, oni dobro dođu kao smernica da treba da unaprediti sadržaj. Fidbek iz prve ruke. Ponekad su zlonamerni i nemaju tu svrhu, ali su idealna prilika da se odgovori humorom i nastavi kreiranje sadržaja i u prostoru za komentare. Tako se najbolje bonduje sa publikom.

Koji tip sadržaja najbolje prolazi na TikTok-u?

Pokušaću da objasnim na primeru: video na Tik Tok profilu @deltaholding u kojem dve koleginice dobijaju instrukciju od šefa da ne moraju baš svaki posao rade zajedno – u paru, a one ga demantuju zabavnim primerima, uz novi saund Majli Sajrus, traje 21 sekund i ima (dok ovo pišem) 777K pregleda. Kakve impresije nose naši pratioci?

  1. Goals! Radi sa najboljom drugaricom.
  2. I ja isto ovo radim sa koleginicom!
  3. Opuštena im je atmosfera na poslu.
  4. Kul kancelarija!
  5. Dobar vajb među kolegama.
  6. Prati se muzika koja kida trending…

Na slične načine se mogu komunicirati i fleksibilno radno vreme, mentorstvo, kvalitetni kadrovi koji dele znanje… kao i svi drugi benefiti koje kompanija nudi. Naravno, odabrani prema željenoj publici, saopšteni njihovim jezikom i na njihov način.

Prijave za TikTok biznis hub 18. aprila otvorene su na linku OVDE 

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!