REGION – U ovom muzeju možete ispunjavati beskrajne obrasce, u redu čekati agenta osiguranja koji je otišao na ručak ili se natezati sa nekim avatarom koji se pokušao progurati preko reda. Sve to korisnici prvog 100% digitalnog osiguranja u Hrvatskoj mogu videti samo u ovom muzeju. Na poslednjem spratu je potpuno druga priča, tamo možete ugovoriti digitalno osiguranje i videti koliko ste CO2 emisije na taj način uštedeli.
LAQO Muzej osiguranja na platformi Decentraland prvi je takav muzej na svetu u metaversu. Ulaskom u virtuelni svet metaversa Croatia osiguranje, sa svojim brendom LAQO, prvim hrvatskim 100% digitalnim osiguranjem i tech inovacijom, nastavlja predvoditi tržištem osiguranja inovacijama u digitalnom svetu.
Govoreći o perspektivama metaversa na predstavljanju muzeja, Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey rekao je: „Proteklih godina, metaverse je bio u fokusu javnosti koja je suviše nestrpljivo očekivala nerealne pomake u razvoju platformi i hardvera. Sada se javnost bavi AI botovima, dok globalne tehnološke kompanije i dalje ulažu ogromna sredstva u metaverse. Iako je Muzej osiguranja na Decentralandu prvenstveno komunikacijski motiv, šala kojom želimo ukazati da je nekim osiguravajućim praksama mesto u istoriji, LAQO se za stalno nastanio u metaversu i namerava iskoristiti svaku priliku koju će taj kanal otvoriti u budućnosti. Tamo se pridružio stotinama globanih brendova koji eksperimentišu sa novom dimenzijom digitalne socijalizacije i svim njenim efektima na poslovanje, na društvo i na pojedinca.“
Više informacija pročitajte OVDE.