Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kako „osvojiti“ Instagram Reels?

SVET – AdAge objavio je korisne savete kako da kreativno unapredite vaše videe i oglase na Instagramu.

Među platformama koje se fokusiraju na kratke video forme, Instagram je najveća, sa dve milijarde aktivnih mesečnih korisnika, objavila je Meta u oktobru 2022. godine. Instagramov najbrže rastući format – Reels, predstavlja priliku za povezivanje brendova i korisnika kroz autentičan sadržaj. Korisnicima je pružen novi način za otkrivanje sadržaja koji ih interesuje, kao i prilika za povezivanje sa drugim istomišljenicima.

Preko 140 milijardi klipova se svakodnevno objavi na Instagramu i Facebooku što je povećanje od 50% za samo šest meseci i ove dve platforme su najbrže rastući biznisi u okviru Mete. Instagram je lansirao Reels format 2020. godine, a naredne godine ga je Meta predstavila i na Facebooku. Početkom 2022. godine, ovi kratki videozapisi su postali dostupni u više od 150 zemalja.

Za oglašivače, kratki video formati predstavljaju ogroman kreativni potencijal. U vreme kada zbog izazovne ekonomske situacije, budžeti za oglašavanje postaju sve manji, Reels se čine kao sjajna mogućnost za kreiranje autentičnih, zabavnih digitalnih reklamnih sadržaja.

Ali kako da marketinški stručnjaci i kreativne agencije „osvoje“ ovaj Instagram format?

  1. Najbolji Reels videi izazivaju emotivnu reakciju, te oduševljavaju vizualnim efektima. Jedna od odlika ovih videa je i multisenzornost – što znači da je video sadržaj praćen popularnim audio sadržajem, koji može biti zabavne ili edukativne prirode. Istraživanja pokazuju da 80% korisnika Reels gleda sa uključenim zvukom.
  2. Najbolji Reels videi su odmah jasni i privlače pažnju gledalaca u prvih nekoliko sekundi, odnosno pokazuju zašto korisnik treba da ostane i pogleda video do kraja. Da biste jednostavno i jasno „pojačali“ poruku videa, koristite i tekst i glas.
  3. Najbolji Reels videi su lako dostupni, prepoznatljivi i predstavljaju povezane celine. Istraživanja pokazuju da se najbolji rezultati postižu prikazivanjem ljudi iz stvarnog sveta i njihovih priča, sa kojima se korisnici mogu poistovetiti.

Takođe, Meta je nedavno pokrenula Instagram Creator Marketplace, gde marketinški stručnjaci mogu pronaći i povezati se sa brojnim renomiranim kreatorima sadržaja, koji im mogu pomoći da njihov sadržaji dosegne novu publiku i nove kreativne visine.

 

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!