SVET – AdAge objavio je korisne savete kako da kreativno unapredite vaše videe i oglase na Instagramu.
Među platformama koje se fokusiraju na kratke video forme, Instagram je najveća, sa dve milijarde aktivnih mesečnih korisnika, objavila je Meta u oktobru 2022. godine. Instagramov najbrže rastući format – Reels, predstavlja priliku za povezivanje brendova i korisnika kroz autentičan sadržaj. Korisnicima je pružen novi način za otkrivanje sadržaja koji ih interesuje, kao i prilika za povezivanje sa drugim istomišljenicima.
Preko 140 milijardi klipova se svakodnevno objavi na Instagramu i Facebooku što je povećanje od 50% za samo šest meseci i ove dve platforme su najbrže rastući biznisi u okviru Mete. Instagram je lansirao Reels format 2020. godine, a naredne godine ga je Meta predstavila i na Facebooku. Početkom 2022. godine, ovi kratki videozapisi su postali dostupni u više od 150 zemalja.
Za oglašivače, kratki video formati predstavljaju ogroman kreativni potencijal. U vreme kada zbog izazovne ekonomske situacije, budžeti za oglašavanje postaju sve manji, Reels se čine kao sjajna mogućnost za kreiranje autentičnih, zabavnih digitalnih reklamnih sadržaja.
Ali kako da marketinški stručnjaci i kreativne agencije „osvoje“ ovaj Instagram format?
- Najbolji Reels videi izazivaju emotivnu reakciju, te oduševljavaju vizualnim efektima. Jedna od odlika ovih videa je i multisenzornost – što znači da je video sadržaj praćen popularnim audio sadržajem, koji može biti zabavne ili edukativne prirode. Istraživanja pokazuju da 80% korisnika Reels gleda sa uključenim zvukom.
- Najbolji Reels videi su odmah jasni i privlače pažnju gledalaca u prvih nekoliko sekundi, odnosno pokazuju zašto korisnik treba da ostane i pogleda video do kraja. Da biste jednostavno i jasno „pojačali“ poruku videa, koristite i tekst i glas.
- Najbolji Reels videi su lako dostupni, prepoznatljivi i predstavljaju povezane celine. Istraživanja pokazuju da se najbolji rezultati postižu prikazivanjem ljudi iz stvarnog sveta i njihovih priča, sa kojima se korisnici mogu poistovetiti.
Takođe, Meta je nedavno pokrenula Instagram Creator Marketplace, gde marketinški stručnjaci mogu pronaći i povezati se sa brojnim renomiranim kreatorima sadržaja, koji im mogu pomoći da njihov sadržaji dosegne novu publiku i nove kreativne visine.