Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Sonda & Kraš Designed by People

Nakon uspešnog prvog izdanja, u okviru svog Kreativnog centra, Sonda pokreće još jedan Designed by People program, ali ovoga puta u saradnji sa kompanijom Kraš. Oni pozivaju sve zainteresovane da zajedno dizajniraju Krašev praznični asortiman za 2023. godinu.

Obzirom da je učestvovanje besplatno, učesnici bez prethodnog iskustva u dizajnu moći će da postanu deo kreativnih procesa i da uče kroz konkretan primer, sarađivaće sa stručnjacima za dizajn, komunikacije i brendiranje, posetiće Krašovu fabriku i upoznati se sa proizvodnim procesima i linijama te, na kraju, svoj dizajn gledati na policama u najčarobnijem dobu godine.

Svi zainteresovani koji žele da se uključe u kreativni proces i možda baš svoj dizajn idućih praznika vide na Krašovim slatkišima i pronađu na policama prodavnica, sada imaju priliku da se pridruže Sondi u ovom jedinstvenom programu i budu deo tima koji će stvarati novi i atraktivni vizuelni identitet prazničnih proizvoda za Kraš, koji su obeležili mnoga detinjstva. Za učestvovanje u programu nije potrebno predznanje o dizajnerskim softverima, niti prethodna iskustva, već želja za razvojem i upoznavanjem kreativnih procesa kroz praktičan rad u kojem svako ima priliku da ostvari kreativca/kreativku u sebi, odnosno bude deo procesa koji završavaju konkretnim proizvodom koji se prodaje na policama prodavnica.

To je drugo izdanje programa u organizaciji Sonde, međunarodno prepoznatog i nagrađivanog kreativnog tima koji razume kako stvarati globalno relevantne brendove, strategije i projekte tako da ostvaruju realan tržišni uspeh, dokazuju snagu kreativnosti, a pre svega povezuju i stvaraju bolje društvo. Snaga Sonde je u tome da stvara sa svim zainteresovanim pojedincima, a princip rada u koji Sonda veruje zanemaruje klasične granice koje postoje na relaciji klijent – agencija – korisnik i stvara partnerski odnos kao bazu za rad na komunikacijskim i kreativnim strategijama i brendovima budućnosti.

Nakon Elana, projekt je ovog puta podržao Kraš, vodeći konditorski proizvođač u jugoistočnoj Evropi, koji već godinama plasira neke od najpoznatijih kakao proizvoda, keksa i vafla te bombonskih proizvoda čiji ukusi spajaju generacije. Prepoznatljiv po visokokvalitetnim proizvodima i negovanju originalnih brendova Kraš je danas među najjačim markama u kategoriji robe široke potrošnje, a za redizajn Dorina čokolada realizovan u saradnji sa Sondom, 2022. godine osvojili su jednu od najuticajnijih nagrada u svetu dizajna – Red Dot i posebno priznanje Hrvatskog dizajnerskog društva koje se u okviru Izložbe hrvatskog dizajna bijenalno dodeljuje najboljim dizajnerskim radovima u pojedinačnim kategorijama.

Prethodno izdanje programa odlično je prihvaćeno od strane učesnika: „Prilika za rad s osobama različitih profila i struka koji zajedno učestvuju u kreativnom procesu za jedan poznati proizvod izvrsna je za svakoga ko želi da učestvuje u jednom stvaralačkom procesu, jer tako stvaramo kreativno društvo u kojem se svaki član oseća pozvano da kreira bolje sutra.“ – istakla je Valentina Beg. S njom se složila i Martina Močibob te navela kako je Designed by People program za nju bio jedno izuzetno putovanje u kojem je otkrila jedan novi svet te kako bi ga preporučila svakome ko je voljan i željan da nauči nešto novo.

Designed by People program korak je dalje u društveno odgovornom poslovanju Kraša te logičan nastavak jedne uspešne saradnje u koju se sada mogu uključiti svi zainteresovani pojedinci koji žele da ostvare svoje kreativne potencijale i steknu nova znanja i iskustva.

Program se je besplatan, a ove se godine odvija i uz finansijsku podršku Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske. Podeljen je u sedam faza koje uključuju predavanja/radionice i praktične zadatke te terensku nastavu, odnosno posetu proizvodnom pogonu Kraša u Zagrebu. Program će rezultirati vizuelnim identitetom Kraševog novog prazničnog asortimana koji će krajem 2023. godine biti predstavljen i promovisan u javnosti.

Nastavno na selekcijski proces, program se održava u grupi od šest učesnika. Mogu da se prijave sve punoletne osobe, nezavisno od pola, zanimanja ili obrazovanja, a za učestvovanje je potrebno pravovremeno ispuniti online prijavu: SONDA&KRAŠ DESIGNED BY PEOPLE_Prijavnica. Rok za slanje prijava je 26. januar u 23:59.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!