Kako izgleda dobra ideja za reklamu? Postoje li zajedničke karakteristike dobrih ideja? Ideja između tradicije, zahteva naručioca, želje publike i novog medijskog konteksta.
Autor: Boris Belak
Izdavač: Rebel, Zagreb, 2013.
Cena: 17 evra (knjigu možete naručiti preko Facebook-a ili putem mejla info@rebel.hr)
O knjizi: Kako do dobre ideje koja prodaje, i postoje li neke zajedničke karakteristike dobrih ideja? U digitalnom svetu, kada je svako od nas zapravo komunikacijski medij, šta uopšte danas znači dobra marketinška ideja? Konkretni saveti i primeri iz savremenih uspešnih kampanja: šta traži naručilac (finansijer) kampanje, a šta želi publika? Marketing i pop-kultura: kako međusobno utiču, šta i kako prodaju publici? Odgovori na ova i još mnoga pitanja, pisani lakim, pitkim i zabavnim stilom, koristiće svakome ko se bavi marketingom ili se pita postoji li uopšte danas svet izvan marketinga!