Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Nova saradnja Delhaize Serbia i agencije New Moment New Ideas Company

Od 1. oktobra 2022. kompanija Delhaize Serbia otvorila je novo kreativno poglavlje u svom poslovanju i započela saradnju sa agencijom na Balkanu – New Moment New Ideas Company.

Saradnja između New Momenta i najvećeg maloprodajnog lanca u Srbiji prevashodno će se odnositi na pružanje usluga iz kreativnog poslovanja u domenu ATL i BTL oglašavanja, brendiranja radnji i proizvoda i digitalnog dizajna. Tim povodom, poznati lanac supermarketa u sastavu kompanije Delez Srbija– Maxi, već je predstavio svoj novogodišnji koncept pod sloganom “Svako naše dobro delo čini nas boljim”, čime je poslata snažna poruka solidarnosti u ovom vremenu punom neizvesnosti.

„U našem poslu najlepše ideje se stvaraju kada postoji profesionalan i zreo ljudski odnos izmedju kompanije i agencije. Tada se dešavaju autentične, originalne stvari kao što je novogodišnja Maxi kampanja. Ova kampanja posvećena je svima nama, običnim i neobičnim ljudima, koji uprkos delikatnoj godini iza nas, nismo prestali da verujemo u dobro u drugima”, rekao je povodom ove saradnje Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor agencije New Moment.

Nema sumnje da će novi poslovni angažman New Moment agencije biti veliki izazov za njihov kreativni tim, s obzirom na svakodnevnu dinamiku poslovanja koju sa sobom nosi industrija maloprodaje.

“U svakodnevnim izazovima u radu sa velikim klijentima, uvek je poslastica imati priliku da komunicirate sa velikom populacijom. Baš kao što kreativci crpe ideje iz svakodnevice i malih stvari, zauvek zaljubljeni u magiju proizveli smo kampanju koja već osvaja srca mnogih ljudi, i podseća nas ko smo i za šta smo sposobni”, istakao je Igor Milovanović, Head of Art New Momenta.

U kompaniji Delez Srbija očekuju da ova saradnja donese nove poslovne uspehe kroz jačanje brenda na svim poljima, posebno imajući u vidu dosadašnje poslovne rezultate jedne od najvećih regionalnih advertajzing agencija.

„Maxi je omiljeni supermarket kupaca u Srbiji sa tradicijom dužom od dve decenije. Upravo u tome i leži naša zajednička odgovornost, kao i u činjenici da poslujemo u jednoj od najdinamičnijih industrija na tržištu. Lično  izuzetno verujem u poverenje, posvećenost i integritet, i sigurna sam da će to biti ključne vrednosti na kojima ćemo graditi naše partnerstvo sa agencijom New Moment. U poslu je sve lakše kada pored sebe imate partnera koji je uspešan, koji ima istu misiju kao i vi, ali i koji sa posebnom emocijom pristupa marketingu i građenju brenda. U ime celog tima želim prijatnu dobrodošlicu našoj novoj agenciji i radujem se uspesima i projektima koji su pred nama” istakla je Semra Zejnilović Katičić direktorka marketinga u kompaniji Delez Srbija.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!