Kreativni tim agencije SVA i organizacija CESID osmislili su i realizovali projekat „Neću spanać“, dok je farmaceutska kuća „MSD“ donirala sredstva za izvođenje pomenutog projekta. Projekat je predstavljen javnosti krajem prošle godine, a sa aktivnostima će se nastaviti i u 2012, najavili su u agenciji SVA.
Interaktivni veb sajt za decu i roditelje www.necuspanac.rs kreiran je s idejom da zainteresuje decu za zdrave životne stilove i to na njima novi način – virtuelnom igricom. Usmeren na edukaciju dece i roditelja, ovaj tehnički inovativan veb sajt promoviše zdrave životne navike, fizičku aktivnost i sport i predstavlja deo šire društvene kampanje za borbu protiv gojaznosti kod dece u Srbiji.
Ovaj društveno-odgovorni projekat ukazuje na neophodnost menjanja loših životnih navika još u najranijem uzrastu. Istraživanja CESID-a, prema rečima, direktora Marka Blagojevića, pokazuju da zdravstvena kultura u Srbiji nije na visokom nivou. Posebno zabrinjava podatak da deca u Srbiji između sedam i jedanaest godina imaju problem s telesnom težinom.
O značaju projekta „Neću spanać“ dovoljno govori podatak da svakoga dana sve više dece, ali i njihovih roditelja, posredstvom ovog veb sajta nauči nešto novo o zdravom životu. Da je projekat prepoznat kao kvalitetan i od strane struke, pokazuje i priznanje Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) koje je agencija SVA dobila za ovaj projekat.