Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Sanja Gajić, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy rekla je…
Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacijsa – šta vidiš?
Znam da ništa ne znam – Sokratova izreka mi deluje kao savršena za opisivanje stanja u našoj industriji, a posledično i u mom profesionalnom životu. Stvari se konstanto menjaju, a mi se (uspešno) prilagođavamo, kako ja, tako i čitav tim unutar agencije. Što više radimo, napredujemo i učimo, shvatamo da uvek postoji još… još prostora, još informacija, još ideja. Čini mi se da ljudi iz industrije uživaju u ovome, a sa njima i ja. Često čujemo da je naše tržište iza nekih naprednijih, ali verujem da mi i u ovoj situaciji uspevamo da izvučemo ono najbolje. Ako bih morala da ogovorim jednom rečenicom – tu smo gde treba da budemo.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Prijavite kampanju kojom se najviše ponosite. Onu koja ju u prethodnoj godini obeležila vaš rad. Onu u kojoj ste najviše uživali. To će se primetiti već u samoj prijavi, a ukoliko je taj rad originalan i drugačiji, na dobrom ste putu da se vaša prijava istakne. Rezultati su naravno važni, ali probajte da prikažete one koji su neočkivano odskočili ili su čak bili organski – na taj način ćete pokazati da je vaša poruka zaista došla do ciljane publike.
Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/