Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Šta koji TikTok?

Godine 2019. instalirao sam izvesnu TikTok aplikaciju, pomalo konfuznu, drugačiju od ostalih društvenih mreža. Nisam se preterano hvalio, jer u prvo vreme nije bilo popularno reći da provodiš vreme na TikToku ako nemaš 12 godina, a nisi ni Vesna Đogani…

To nije neobično, često zaboravljamo da je slična situacija bila i sa Instagram-om, Facebook-om, MySpace-om itd. Prvopozivci na platformama su gotovo uvek iz najmladje populacije, a kako se povećava prosek godina na mreži, ona „gubi“ na popularnosti kod mlađih.

U trenutku pojavljivanja, format videa koji se fabrikuje na TikToku nije bio nov – samo je unapređen. Sa kreiranjem ovakvog sadržaja prva je počela Vine platforma, ali je ugašena 2016. godine jer nije preživela Instagramovu opciju za objavljivanje kratkih klipova, koja je privukla većinu kreatora. Gotovo iste godine, nastao je TikTok, koji će, kroz godine koje dolaze, dokazati da se uz kvalitetan kontent i „tačan“ marketing može oživeti „rahmetli“ Musical.ly (aplikacija od koje je nastao TikTok).

Najveća razlika između video klipova koji se plasiraju na TikTok-u i ostalim platformama (YT, Instagram, Facebook) bila je dužina videa. TikTok platforma nije dozvoljavala objavljivanje videa dužih od 15 sekundi, što je teralo kreatore da budu efektni, a s obzirom na to da danas većina nas nema vremena da gleda „How to“ videe od 20 minuta na YT, jasno je gde ćemo ih gledati u skoroj budućnosti. Isto je za humor, vlogove, recepte za hranu… Ljudi ne vole da čekaju poentu i biraju brži i kraći sadržaj.

Danas, nakon kovida i neverovatne ekspanzije, TikTok je jedna od najposećenijih platformi, a Vesna Đogani ima 450K pratilaca. I pored toga, neki brendovi, a čak i marketinški stručnjaci i dalje oklevaju da se uključe. Poruka za njih je jasna: nemojte da ignorišete nove prilike i uverićete se da je lako navići se na bolje.

Ovo su neki od primera brendova koji su ozbiljno shvatili ovu „neozbiljnu“ aplikaciju i koju su već sada u velikoj prednosti u odnosu na svoju konkurenciju:
Ryanair

@ryanairGratitude goes a long way queens 😩

♬ original sound – cute

Scrub daddy

@scrubdaddy Immediate “bye” if this happens. #scrubdaddy #smile #cleantok #cleaningtiktok #americasfavoritesponge ♬ original sound – Jacob Sutherland

Slatkoteka

@slatkoteka A ti, veruješ li ili ne? #fyp #pov ♬ kiss me more – audios &lt3

TikTok možda deluje komplikovano za kreiranje sadržaja, ali olakšavajuća okolnost je što je relativno lako osvojiti simpatije publike, ako se ne foliramo i ostanemo blizu nje: nije poželjno biti izveštačen, postaviti se iznad ostalih korisnika, već treba biti na njihovom nivou i komunicirati sa njima.

Sada je vreme da se pronađe dobar modus operandi. Nemojte da čekate vreme kada ćete morati da objavljujete na TikToku, jer tada će morati da objavljuju i svi drugi, pa je pitanje koliko će vaše objave, u svojevrsnom „klateru“ koji će nastati, imati težinu.

Nadamo se da će vas ovaj tekst podstaći da, ako već niste, razmislite o TikToku kao mreži na kojoj vi ili vaš brend treba da budete.
Iako mnogi brendovi, ali i ljudi to pokušavaju, ne može se pobeći od budućnosti.
A TikTok nije budućnost, TikTok je sadašnjost.

P.S. Ako može potpredsednica vlade Belgije, možete i vi!
Potpredsednica vlade Belgije na TikTok-u:

@petradesutter Joking 😉 #politics #funnypolitics ♬ original sound – bantsbrits

Autor teksta: Novak Novaković, Digital Creative Trainee, LUNA TBWA Beograd

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!