Druga po redu dodela godišnjih nagrada marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji, Mark Awards (powered by PepsiCo), izazvala je veliko interesovanje kolega. Na konkurs za prestižna Mark Awards priznanja, koji organizuje Marketing mreža, pristiglo je čak 54 nominacije, što je povećanje više od 10% u odnosu na prethodnu godinu.
„Ovo je zaista veliki uspeh, imajući u vidu da već tri godine kompanije posluju u veoma neizvesnim okolnostima, pod pritiskom zacrtanih ciljeva i smanjenih budžeta, a Mark Awards upravo nagrađuje pojedince za postignute rezultate. Na osnovu pristiglih nominacija zaključak je da Srbija zaista ima vrhunske profesionalce koji, uprkos krizi, uspevaju da zadrže kreativnost i inovativnost, i postignu zapažene poslovne rezultate za svoje kompanije i brendove“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala: „Žiri će imati veoma težak zadak, a ono što možemo da obećamo jeste fer, transparetno i stogo glasanja. Srećno svima u nastavku takmičenja i neka najbolji pobede!“
Priznanja se dodeljuju u ukupno 11 kategorija, a najviše nominovanih je u kategorijama Brand Manager of the Year, PR/Corporate Communications Manager of the Year, CSR Manager of the Year i Digital Marketing Manager of the Year.
Ove godine žiri će raditi u sastavu – Aleksandar Goračinov, Partner, Evoke Group; Ivan Zeković, CEO, Carnex; Miloš Jovović, Direktor strateškog planiranja za Centralnu Evropu, PepsiCo; Marko Njavro, General Manager SBU Snacks, Atlantic Štark; Nataša Filipović, Managing Director, Ovation BBDO; Milivoj Đorđić, General Manager Adria Region, SmartPoint Adria; Milija Zeković, CEO, SBB Srbija i Telemach Montenegro; Neda Đokić, Managing Director, HEINEKEN Srbija; Olga Ristić, General Manager, Frikom; Srđan Lazović, General Manager, Philip Morris International (BiH & Montenegro); Iva Đurković, Managing Director, OMD Media & LUNA TBWA Beograd; Vanja Cvetkov, Business Director, Centrade Cheil Adriatic; Violeta Kovačević, CEO, Mercator-S; Vuk Kosovac, Head of Retail, Executive Board Member, OTP banka Srbija i Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža.
Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda.
Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije koje nagrađuju najuspešnije timove i projekte, Mark Awards nagrade biće dodeljene pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
Mark Awards je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.
Više informacija i spisak nominovanih po kategorijama dostupno je na sajtu https://mark-awards.rs/nominovani/