SVET – Heineken nastavlja da se promoviše kao brend piva koji vam pomaže da se „odmorite“ od tehnologije, društvenih mreža i preteranog rada. Ovog puta, skrenuli su pažnju na ljude koji rade do kasno u kancelariji i pretvorili ih u reklame.
Da bi promovisao svoj otvarač za flaše nazvan „The Closer“, koji je predstavio prošlog meseca, brend je iskoristio kancelarijska svetla i ljude koji rade do kasno u centru Menhetna. Projektovali su svetla reklame na zgradu, uz slogan „Prekomeran rad? Closer može pomoći.“
Projekcije su išle na više poslovnih zgrada u Njujorku, a kampanja su pratili i print oglasi u The New York Times-u.
„Kroz ovu kampanju „izazivamo“ kulturu prekomernog rada koja nastavlja da ometa važne trenutke“, rekao je Bram Westenbrink, globalni šef Heineken brenda. „Projektovanjem našeg oglasa na zgradu u kojoj su ljudi zapravo radili do kasno uveče, nadamo se da ćemo ohrabriti ljude da ponovo daju prioritet životu u ravnoteži, između poslovnog i privatnog“.
Ranije ove godine brend je, takođe, održao konferenciju za štampu u metaverzumu kako bi objavio novo pivo koje „nema ukusa“, a što je u stvari bio stunt za lansiranje novog ukusa Heineken Silver.
Sve je to deo šire globalne kampanje zasnovane na platformi „For a Fresher World“, koja se vrti oko ideje da život ima bolji ukus sa otvorenim umom.
Publicis Italy i Le Pub stoje iza ovih kampanja.