Konkurs za dodelu Mark Awards 2022 priznanja najuticajnijim marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji otvoren je do 22. jula. Žiri Mark Awards čini 15 uglednih profesionalaca – direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije. Za predsednicu žirija, tajnim glasanjem, izabrana je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
Povodom izbora, Ivana Parčetić Mitić rekla je: „Velika je čast biti deo žirija koji čine vrhunski stručnjaci u svojim oblastima, zato veliko hvala članovima na poverenju. Nakon veoma uspešnog prvog izdanja Mark Awards, i ove godine Marketing mreža dodeliće priznanja stručnjacima iz kompanija koji su odbacili stare načine poslovanja i odlučili da budu drugačiji. Stručnjacima koji su odabrali da budu izvanredni i da se izdignu iznad kulture istovetnosti – izuzetnim rezultatima. Mark Awards nastavlja da nagrađuje pojedince za lične poslovne i profesionalne uspehe, koji svojim radom ostavljaju zvezdani trag na tržištu, koji su zvezde vodilje u poslu i koji zajedno sa drugim sjajnim zvezdama formiraju najsjajnija sazvežđa, svima vidljiva na ovom našem poslovnom nebu. Nagradićemo pojedince koji inspirišu, motivišu i podstiču da i sami dosegnemo zvezde, a što ih i čini izuzetnim!“
Ove godine, na čelu sa Ivanom Parčetić Mitić, žiri Mark Awards radiće u sastavu – Aleksandar Goračinov, Partner, Evoke Group; Ivan Zeković, CEO, Carnex; Miloš Jovović, Direktor strateškog planiranja za Centralnu Evropu, PepsiCo; Marko Njavro, General Manager SBU Snacks, Atlantic Štark; Nataša Filipović, Managing Director, Ovation BBDO; Milivoj Đorđić, General Manager Adria Region, SmartPoint Adria; Milija Zeković, CEO, SBB Srbija i Telemach Montenegro; Neda Đokić, Managing Director, HEINEKEN Srbija; Olga Ristić, General Manager, Frikom; Srđan Lazović, General Manager, Philip Morris International (BiH & Montenegro); Iva Đurković, Managing Director, OMD Media & LUNA TBWA Beograd; Vanja Cvetkov, Business Director, Centrade Cheil Adriatic; Violeta Kovačević, CEO, Mercator-S i Vuk Kosovac, Head of Retail, Executive Board Member, OTP banka Srbija.
Na konkurs za nagrade Mark Awards mogu da se prijave svi marketing i komunikacijski stručnjaci iz kompanija u Srbiji, koji smatraju da su svojim radom i delima ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji. Stručnjaci iz kompanije mogu se prijaviti u jednoj od 11 kategorija, lično ili da ih nominuje neko od kolega i saradnika iz kompanija ili agencija sa kojom sarađuju.
Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda.
Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije koje nagrađuju najuspešnije timove i projekte, Mark Awards nagrade biće dodeljene pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
Mark Awards je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.
Više informacija pronađite na sajtu https://mark-awards.rs/