Agencija Grayling objavila je unapređenja u okviru svog rukovodećeg tima sa ciljem jačanja poslovanja u regiji. Nataša Trslić Štambak unapređena je na poziciju direktorke za Srednju i Istočnu Evropu, dok je Robert Škunca preuzeo poziciju direktora za Jugoistočnu Evropu.
Uprkos izazovima uzrokovanim trenutnom situacijom u Ukrajini i dvogodišnjom pandemijom, agencija Grayling je dokazala stabilnost poslovanja pa je u 2021. godini ostvarila dvocifreni rast prihoda širom kontinenta. Upravo je poslovanje kompanije Grayling u Srednjoj i Istočnoj Evropi bilo jedan od ključnih faktora tog uspeha. Imenovanje Nataše i Roberta na nove pozicije dodatno će osnažiti rukovodeći tim Graylinga, učvrstiti poziciju u široj i užoj regiji i doprineti daljem razvoju poslovanja.
Nataša Trslić Štambak, direktorka za Srednju i Istočnu Evropu će u svojoj novoj ulozi blisko sarađivati sa Peterom Feckom, generalnim direktorom za regiju Srednje i Istočne Evrope. Glavni fokus će joj biti razvoj poslovanja, uspostavljanje multi-market klijenata i širenje Public Affairs usluga. „Radujem se novim izazovima i saradnji sa izuzetno talentovanim timovima širom regije, koji su ključ našeg poslovnog uspeha. Naša integrisana ponuda komunikacijskih usluga, uključujući strateško savetovanje, Public Affairs i kriznu komunikaciju ključ su daljeg rasta Graylinga u regiji. Izazovni period u kom se trenutno nalazimo postavlja dodatne zahteve za bliskom saradnjom između naših tržišta, preusmeravanjem aktivnosti i brzim reagovanjem,“ izjavila je Nataša.
Robert Škunca, direktor za regiju Jugoistočne Evrope, rekao je: „Izuzetno mi je drago što imam priliku da još bliže sarađujem sa našim timovima u regiji Jugoistočne Evrope. Uprkos globalnim izazovima, verujem da ćemo u 2022. godini nastaviti sa prošlogodišnjim poslovnim zamahom. Naša uska međuregionalna saradnja će i dalje biti ključ prevazilaženja svih izazova i osnova za pružanje vrhunske usluge klijentima. Sa visoko profesionalnim pristupom i dugogodišnjim iskustvom imamo sve predispozicije za postizanje postavljenih poslovnih ciljeva u novim okolnostima.“