REGION – Pivara Trebjesa predstavila je danas novi vizuelni identitet za svoja tri piva – Nikšićko Pivo, Nikšićko Tamno i Nikšićko Gold. Originalni dizajn oslikava moderne trendove u globalnoj pivarskoj industriji, a u isto vreme, kroz retro elemente, donosi priču o tradiciji nikšićkog pivarstva dugoj 125 godina.
Novi vizuelni identitet je svedeniji u dizajnu. Tipografija je inspirisana čuvenim retro ispisom, izbalansirane su linije i slova, dok planinski vrhovi ostaju važan deo vizuelnog identiteta. S obzirom na to da je Nikšićko već odavno asocijacija na pivo, ova reč je uklonjena iz logotipa.
Inspiraciju za izabrane boje Nikšićko ponovo pronalazi u crnogorskoj prirodi i bogatom kulturnom nasleđu, koji su neraskidivo povezani sa identitetom ovog brenda.
„Novi dizajn našu jedinstvenu priču, priču o modernosti i tradiciji, donosi na drugačiji način. Potrošači cene autentičnost, što im i pružamo kroz jednu od najvećih inovacija na pakovanju u poslednjoj deceniji. Naša tri piva sada dolaze u još modernijem dizajnu, uz prepoznatljiv ukus i kvalitet, koji potrošači biraju već više od vijeka“, saopštila je marketing menadžer u Pivari Trebjesa Jelena Pavićević.