Twitter od nedavno u svoju ponudu uvodi veoma široku metriku i analitiku za objavljene Tvitove, preko svoje oglasne platforme. Pristup ovoj analitici je potpuno besplatan i omogućava svakome da ima uvid u učinak svojih tvitova, postoji tačan pregled fejvova, retvitova i odgovora koje je neki tvit dobio. Pored toga kako bi se olakšalo pregledanje postoji mogućnost rangiranja performansi tvitova sa „Najbolje, dobro, sve“.
Reč je o odličnom alatu i uz pomoć njega korisnici mogu izmeri svoj krajnji domet, da ne kažemo „uticaj“ na ovoj društvenoj mreži, tu je da otkrije na primer koji su tvitovi dobri u smislu fejva i odgovora, ali nisu privlačni za retvit. Jako je važno da sve ove informacije možete preuzeti za kasniju primenu, tu je podsetnik koliko je ljudi kliknulo na link, što je u marketingu jako bitno za praćenje relacije od klika do konkretne akcije.
Nekada je ovaj sadržaj bio dostupan samo malom broju poslovnih korisnika koji su želeli da imaju sopstveni oglasni prostor, a danas je pristupačan svima. Da biste dobili pristup i sami sve ovo isprobali, jednostavno idite na ads.twitter.com, ulogujte se, nakon toga na vrhu stranice klikniti na opciju “Analytics”.
Izvor: TVITNI.ME