Brand Finance, vodeća konsultantska kuća za procenu i strategiju brendova, proglasila je Huawei jednim od 10 najvrednijih brendova za 2022. u svom nedavno objavljenom izveštaju Brand Finance Global 500 2022. Izveštaj je pokazao godišnji rast vrednosti Huawei brenda od 29%, na 71,2 milijarde američkih dolara, što je kompaniji omogućilo promenu pozicije, te je sa 21. mesta na rang-listi Brand Finance 500 prošle godine, ove godine dospela na 9. mesto.
Svake godine Brand Finance stavlja na test 5.000 najvećih brendova i objavljuje skoro 100 izveštaja, rangirajući brendove u svim sektorima i zemljama. Top 500 najvrednijih i najjačih svetskih brendova uključeno je u godišnju rang-listu Brand Finance Global 500 – sada već 16. godinu zaredom.
U celini, tehnološki sektor se još jednom potvrdio kao najvrednija industrija, s kumulativnom vrednošću od oko 1,3 biliona dolara na Brand Finance Global 500 rang listi. Na njoj se nalazi ukupno 50 tehnoloških brendova, a igrači poput kompanija Apple, Microsoft i Samsung doprinose značajnom delu ukupne vrednosti.
Huawei je uspeo da povrati i opravda svoje mesto među 10 najboljih brendova, uprkos tome što je njegovo poslovanje s pametnim telefonima teško pogođeno američkim sankcijama.
Brand Finance pripisuje rast brenda Huawei njegovoj posvećenosti inovacijama, velikim ulaganjima u domaće tehnološke kompanije, istraživanju i razvoju, kao i usmeravanju svog fokusa na kategoriju električnih automobila.