REGION – Koliki je prosečan raspon CTR-a na banerima na portalima? A vidljivih impresija? HUDI ima prve brojke informativnog karaktera.
Njihova radna grupa za standardizaciju oglasnih formata i merenja efikasnosti kampanja poslednjih meseci imala je zadatak izračunati raspon prosečnog CTR-a (click-through rate) i viewable impressions na svojim portalima. Prvi rezultati su tu, a planiraju ih objavljivati periodično te uključivati više portala u računicu.
U infografici ispod pronađite prosečan raspon CTR-a i vidljivih impresija za formate:
Desktop 300×600
Desktop 970×250
Mobile 300×250
Mobile 300×600
Rezultati su podeljeni i po tipu kreativa, odnosno HTML5, Image i Third Party.
Na podacima je radila i potvrđuje ih Radna grupa za standardizaciju oglasnih formata i merenja efikasnosti kampanja Hrvatske udruge digitalnih izdavača koju čine RTL Hrvatska, 24sata, Index Promocija, Nova TV, Hanza Media, Telegram Media Grupa, Pametna kuća, Netokracija, Agroklub, Video Media i Midas Network.
Potrebno je napomenuti i kako su brojevi informativnog karaktera, ne obavezuju navedene medije u konkretnoj/zakupljenoj isporuci kampanje te predstavljaju očekivano ponašanje za preko 50% kampanja pod pretpostavkom normalne distribucije CTR-a i vidljivih impresija u ukupnom broju impresija.
Izvor: HUDI