Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Briga o potrošačima jeste briga o brendu!

Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager Grand kafe, specijalno za Marketing mrežu govori o komunikacionoj platformi „Hajde da imamo vremena“, kao i da li emocije u kampanji sigurno prodaju.

Grand kafa je 2020. godine pokrenula je novu komunikacionu platformu „Hajde da imamo vremena“. Šta je glavna ideja kampanje?
Rečenica „Nemam vremena” je postala uzrečica, slogan sadašnjeg vremena i nezaobilazna u svakodnevnim razgovorima. A da li zaista nemamo vremena? Više je nego jasno da danas svi brzo živimo, da dan merimo često u sekundama, ali i da nam vreme ponekad odlazi na pojedine stvari koje i nisu toliko bitne. Verujemo da se za bitne stvari uvek može naći malo vremena i da sve zavisi od slaganja prioriteta. Dovoljno je da to nekada bude i pet minuta.

Kampanjom “Hajde da imamo vremena” upravo smo želeli da istaknemo važnost vremena koje odvajamo za sebe i najdraže, posebno kada se uzme u obzir ubrzani tempo života koji često ne ostavlja prostora za brigu o onome što je zaista važno, od trenutaka sa najbližima do brige o sopstvenom zdravlju. Kampanja je naišla na odlične reakcije i zato ćemo i u narednom periodu kroz nastavak podsetiti potrošače koliko su važni trenuci kada usporimo i zastanemo, kada se „ima vremena za kafu“ sa najbližima. Ostajemo na temi porodice i porodičnih odnosa i u narednoj kampanji koja kreće ovih dana sa emitovanjem. Ponovo će tu biti novi zanimljivi likovi i novi renomirani glumci koji će ispričati porodičnu priču u kojoj smatramo da će se svako prepoznati. Upravo ovaj odnos roditelji-deca je ono što je glavna tema nastavka kampanje, koliko je deci važna emocionalna podrška i prisustvo roditelja dok odrastaju ali i roditeljima da deca nađu vremena za njih kada uđu u svet odraslih.

U ovoj kampanji akcenat je na emocionalnim benefitima Grand kafe kao brenda. Da li emocija u kampanji sigurno prodaje, odnosno da li je uspešna kampanja ona koja igra na emocije ciljne grupe kojoj se brend obraća?
Grand kafa je već decenijama sastavni deo skoro svakog domaćinstva i nešto bez čega ne možemo da zamislimo svoj dan. Veoma je teško odrediti ciljnu grupu ili tipičnog potrošačajer Grand kafu piju svi u gotovo svim prilikama. Ponosni smo što je Grand kafa ne samo sinonim za kategoriju i prvi brend na koji ljudi na ovim prostorima pomisle kada se kaže „kafa“, već i brend koji spaja, asocijacija na dom, pripadanje, bliskost… Sve to ne može bez emocija.

U današnje vreme kada svi imamo toliko izbora kvalitet ne samo proizvoda već i komunikacije je nešto što se podrazumeva. A odnos sa potrošačima se gradi upravo kroz emociju. Reklamne kampanje Grand kafe su uvek bile drugačije, pomerale granice i iskreno komunicirale sa potrošačima. Važno je da brend bude dosledan i iskren u svemu što radi, ali i da ne ostane samo na porukama već da sprovodi i konkretne aktivnosti koje će ih potvrditi u praksi.

Koliko je važno da brend kafe danas brine o svojim potrošačima i podseti ih koliko je vreme provedeno sa najbližima dragoceno?
Briga o potrošačima je ono od čega sve kreće. Bez potrošača i njihovog poverenja nema ni uspešnog brenda, a ni ostvarenja ciljeva ni jedne Kompanije. Veliki brendovi koji imaju jaku poziciju na tržištu i jaku vezu potrošačima mogu i imaju obavezu da prenose važne poruke i motivišu širu publiku. I to ne samo jednokratno par meseci dok traje određena kampanja već kontinuirano i kroz konkretne aktivnosti brenda i 360 pristup.

Poruke brenda su relevantnije i lakše dolaze do ljudi ukoliko prirodno idu uz Brend, njegove vrednosti i ono kako ga potrošači percipiraju. Upravo to je i jedan od glavnih razloga uspešnosti kampanje „Hajde da imamo vremena“. Relevantna poruka koja prirodno ide uz kategoriju ali i brend Grand kafa.

Možemo li reći da je danas briga o potrošačima = briga o brendu? Šta to konkretno znači?
Briga o potrošačima baš i jeste briga o brendu. Uspešnost brenda na duge staze zavisi upravo od poverenja potrošača i njihove lojalnosti. Da bi brend stekao i zadržao poverenje potrošača, mora da im ponudite kvalitet pre svega, ali i dobar odnos cene i kvaliteta, kao i transparentnu i iskrenu komunikaciju u najširem smislu. Brend mora da nastupa hrabro i da bude inovativan. Na nama je da stalno nudimo nove proizvode, koji neće odstupati od vrhunskih standarda kvaliteta, ali koji će biti drugačiji – prepoznatljivog, ali opet i izazovnijeg vizuelnog identiteta i koji će potrošačima komunicirati kroz sve kanale, prenoseći neke dublje, emotivnije poruke. Potrošači prepoznaju iskrenost, posvećenost i emocije koje sa njima delimo. I danas, kada živimo u digitalnom dobu, brendovi moraju biti povezani sa svojim potrošačima i uvek im pored kvaliteta nuditi i nešto više, smislenije, iskrenije i toplije. Mislim da je jedan od ključnih razloga zašto brend Grand kafa toliko dugo traje, raste i razvija se, upravo činjenica da mi osluškujemo potrebe i želje svojih potrošača i trudimo se da ta očekivanja ispunimo kroz konstantan kvalitet, inovacije, širinu portfolija, kvalitet komunikacije ali i konkretne poklone, programe lojalnosti ili nagradne igre.

Handle with care – iz ugla Grand kafe kao odgovorne kompanije na koga ili na šta ćete najviše obratiti pažnje u 2022.? Zašto?
Kao odgovorna kompanija, i ove godine sigurno ćemo uzeti učešće u društveno odgovornim akcijama i kampanjama, poput one koje smo prošle godine organizovali zajedno sa Institutom za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“ – „Hajde da imamo vremena za pregled“ nastavljajući da ukazujemo na važnost brige o sopstvenom zdravlju, kako fizičkom tako i mentalnom.

Briga o okruženju i održivom razvoju je ono što je naše strateško opredeljenje i obaveza kao lidera na tržištu. Ponosni smo na uspeh i reakcije potrošača na Grand Single Origin koji je prva turska kafa na ovim prostorima u Genprotect ambalaži koja se može reciklirati. Kroz inovativnu Blockchain tehnologiju u saradnju sa Farmer Connect organizacijom, smo našim potrošačima omogućili da se, skeniranjem QR koda sa pakovanja naših Single Origin ukusa, upoznaju sa kompletnim procesom nastanka i puta kafe. Saradnja sa Farmer Connect organizacijom ima i humani karakter jer je skeniranjem koda moguće donirati novac za pomoć obezbeđivanja pijaće vode i održivih ekosistema u zemljama uzgajivačima kafe. U narednom periodu planiramo nastavak ove saradnje i nove inicijative na ovom polju.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!