Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Globalno tržište oglašavanja beleži rekordan rast u 2021.

SVET – Globalno tržište oglašavanja beleži rekordan rast u 2021. uz porast od 23,8% odnosno 771 milijardu dolara, saopštio je WARC. Nakon analize potrošnje na oglase na 100 tržišta, WARC otkriva da je globalno tržište oglašavanja dosad uveliko prebrodilo uticaj COVID-19.

Globalna potrošnja na oglašavanje porasla je, u odnosu na prethodnu godinu, za neverovatnih 23,8% što označava najveći rast u četiri decenije od kako WARC (World Advertising Research Center) prati kretanja na tržištu. Predviđa se da će se globalna ulaganja u oglašavanje povećati za 12,5% u 2022. i 8,3% u 2023., a platforme za e-trgovinu predvode taj rast, prenosi HURA.

Globalna trgovina oglašavanjem na putu je da do 2025. dosegne vrednost od milijardu dolara, a od toga tri kompanije (Meta, Alphabet i Amazon) zauzimaju više od polovine tržišta. Nalazi su propraćeni istraživanjem koje je nedavno sprovedeno za WARC-ov Marketer’s Toolkit 2022, sa 1500+ marketinških stručnjaka, a pokazuju da dva od tri ispitana već usmeravaju ulaganja prema Amazonu nameravaju povećati tu potrošnju. Čak 66% stručnjaka za oglašavanje planira povećati potrošnju na TikToku sledeće godine, dok bi YouTube (61% ispitanih), Instagram (60%) i Google (57%) takođe trebali imati koristi od veće potrošnje u 2022.

WARC pokazuje da se predviđa da će svi proizvodni sektori iduće godine imati najviše ulaganja u odnosu na razdoblje pre COVID-a, dok je većina sektora uspela zabeležiti potpuni oporavak ove godine. Značajne promene vidimo kod sektora saobraćaja i turizama, koji su predvodili rast s apsolutnim povećanjem od 12,5 milijardi dolara u 2021. godini, ali je još uvek gotovo 2,9 milijardi dolara manji u odnosu na nivo potrošnje pre pandemije.

Izvor: HURA

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!