Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Novo izdanje studentskog takmičenja IdejaXica

REGION – U petak 1. februara 2013. otvaraju se prijave za drugo izdanje IdejaXica, studentskog takmičenja koje će se održati u sklopu Dana komunikacija – festivala marketinških komunikacija u Hrvatskoj. Zadatak ovogodišnjeg takmičenja je osmišljavanje marketinške strategije repozicioniranja brenda za studente Erste Club, za klijenta Erste&Steiermärkische Bank. Od studenata se očekuje osmišljavanje proizvoda, usluga i pogodnosti te komunikacijskih, sponzorskih i drugih aktivnosti putem kojih će Erste Club pristupiti studentima kao svojim korisnicima i na najbolji mogući način odgovoriti na njihove potrebe.
Žiri, kojeg čine stručnjaci iz oblasti marketinga, ocenjivaće radove na temelju dva osnovna kriterijuma: originalnost i argumentacija predložene strategije/ideje. Najbolji predlog biće u celosti ili delimično realizivan i tržišno sproveden od strane klijenta, a student ili tim čiji rad bude proglašen najboljim osvaja pet hiljada kuna na Diners kartici i dobija priliku za učenje uz praksu u trajanju od najmanje jednog meseca u sektoru marketinga Erste&Steiermärkische banke. Takođe, pobednik će biti pozvan na učešće na festivalu Dani komunikacija.
Takmičenje IdejaXica zajednički organizuju HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School i Agora. Neke od navedenih obrazovnih institucija, poput EFZG-a uključile su zadatak ovogodišnjeg takmičenja u svoj redovan studentski program te se provodi pod stručnim vodstvom mentora i deo je završne ocene iz predmeta u kojem se sprovodi.
“Tamičenje IdejaXica važna je inicijativa Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje – HURA jer pruža priliku studentima da na primeru realnog zadatka iz prakse odmere svoje kreativne snage te ostave svoj prvi trag u svetu marketinga. HURA ovim projektom želi podstaknuti mlade kreativce i inovatore i pružiti im priliku da upoznaju svet oglašavanja i postanu deo nacionalnog festivala komunikacija”, izjavili su iz HURA-e.
Na takmičenju IdejaXica mogu učestvovati studenti koji studiraju u Hrvatskoj i studenti koji imaju hrvatsko državljanstvo, a studiraju u inostranstvu. Prijavljeni mogu biti pojedinci ili tim s najviše pet članova. Radovi se mogu predati do 15. marta 2013. putem adrese elektronske pošte: idejaxica@idejax.com.

Više informacija na: danikomunikacija.com

 

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!