„Krstarica“ (www.krstarica.com), jedini srpski Internet pretraživač objavila je već tradicionalno istraživanje na uzorku od svojih 2,2 miliona posetilaca, koje predstavlja pregled najtraženijih pojmova na Internetu, koji može da ukaže na neke promene u našim svakodnevnim interesovanjima i životu.
Kako je navedeno u saopštenju „Krstarice“, godinama je na prvom mestu „Facebook“, što jasno ukazuje da se sve više udaljavamo jedni od drugih i da lakše komuniciramo posredstvom poruka i slika na ovoj društvenoj mreži.
Sva čula su nam, kako je navedeno, okrenuta vestima i takvi sajtovi se mnogo više posećuju nego prošle godine. Posetioci češće čitaju „Kurir“, jer je to najtraženiji pojam od dnevnih listova. Pored Kurira, tu su „Večernje novosti“, „Politika“i „Blic“, a od ostalih medija „Svet“ i RTS. Posetioci „Krstarice“ redovno prate kurs dinara, jer se u listi pojavljuju i pojmovi „kurs“ i „nbs“ (Narodna banka Srbije).
Mnogo je manje interesovanje za kredit, jer je ovaj pojam pao sa 3. na 16. mesto liste najtraženijih pojmova
„Đoković“ se prvi put pojavljuje na listi, a seks je kao i uvek pri vrhu interesovanja. Sve više je interesovanja za horoskopom i sanovnikom, dok inostranih servisa posetioci dosta traže „Google“, „Gmail“ i „YouTube“, dodaje se u saopštenju.