today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing na raskršću

Predstavnik drugog najvećeg oglašivača na svetu pozvao je trgovce da prihvate svoju odgovornost i pomognu da se izgradi više etička i održiva budućnost. Marketinška industrija mora da se prilagodi kako bi bolje služila svetu koji se menja usled smanjivanja prirodnih bogatstava i rasta svetske populacije, upozorio je Kit Vid, direktor marketinga Unilevera na Samitu udruženja advertajzing agencija 2012. Predstavnik drugog najvećeg oglašivača na svetu pozvao je trgovce da prihvate svoju odgovornost i pomognu da se izgradi više etička i održiva budućnost.
– Marketing je, od samog početka, s Vilijamom Leverom, Henrijem Fordom i drugima, gradio brendove koji bi služili potrošačima. Pitam se da li je u 21. veku marketing previše u službi prodajne mašinerije. Stvar je u tome što moramo više da razmišljamo kako da se vratimo služenju potrošačima. S kapitalizmom koji je na raskrsnici, mislim da je i marketing na raskrsnici. Moramo da podržimo trgovce u njihovoj brizi za ostvarivanje profita, ali i da ih ohrabrimo da gledaju mnogo dalje kroz ostvarivanje dugoročnih planova, a ne da se bave samo kratkoročnim rešenjima – rekao je Vid.
Od početka Unileverove fiskalne 2011. godine, taj globalni konglomerat prestao je da objavljuje detaljne finansijske rezultate za svaki kvartal i počeo da ih objavljuje na pola godine. Ta promena obezbeđuje više prostora za analizu postignutih rezultata, smatraju u Unileveru. Verujem, rekao je Vid, da marketing industrija ima neverovatnu priliku da radi zajedno s potrošačima kako bi pozitivno uticala na promene navika generacija potrošača, a da u isto vreme marketinškoj eliti obezbedi dobar i održiv rast, ekonomski, ekološki i društveni.
Konstatujući da će svetska populacija sa sadašnjih sedam milijardi do 2050. godine narasti na devet – devet i po milijardi, Vid je naglasio potrebu da se ponovo osmisli marketing za novo okruženje. On je napomenuo da takav rast stanovništva podrazumeva nastanak novog Londona na svakih šest nedelja, u situaciji kada imamo samo jednu planetu.
– Pravi izazov je naći način da se dođe do održive potrošnje, kako bismo pokrili rastuće zahteve za snabdevanje usled povećanja broja stanovnika a da u isto vreme ne uništimo planetu – rekao je Vid.
Komentari Unileverovog čelnika zapravo su sažetak principa partnerstva koje je u januaru Unilever fondacija sklopila sa pet drugih globalnih organizacija (Oxfam, PSI, Save the Children, UNICEF i Svetski program za hranu). To partnerstvo posvećeno je poboljšanju kvaliteta života na tržištu koje se razvija, i to obezbeđivanjem higijene, čistoće, boljeg pristupa čistoj vodi za piće, osnovnim namirnicama i povećanjem samopoštovanja.
— Pozivamo sve potrošače i predstavnike proizvođača da još ozbiljnije razmislimo o onome šta i kako trošimo i uticaju takve potrošnje na raspoložive resurse. Jer ako niste deo rešenja, deo ste problema – zaključio je Vid.

Izvor: Market network

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!