Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, krajem septembra odlazi u Las Vegas gde će po drugi put biti član žirija London International Awards (LIA). Među komunikacijskim stručnjacima ovo takmičenje slovi kao jedno od uglednijih, a postoji od 1985. godine i ističe se kao međunarodna ikona kreativne izuzetnosti. Zaradili su poštovanje upravo zahvaljujući sastavu žirija kojeg čine eminentni autori iz industirje, kao i zahvaljujući procesu ocenjivanja radova u kategorijama oglašavanja, dizajna i digitalnih medija.
“LIA nastoji sastaviti žiri kojeg će činiti već afirmirani kao i mlađi i perspektivni kreativci iz celog sveta. Bruketu smo prvi put pozvali 2007. godine i tada je zaradio poštovanje ostatka žirija svojim istovremeno razboritim i strastvenim pristupom, pa smo ga odlučili pozvati ponovno”, kazala je osnivačica i predsednica organizacijskog odbora LIA-e Barbara Levy.
London International Awards sastoji se od nekoliko žirija. Za LIA-u ove godine žiriraju Steve Back, kreativni direktor Ogilvy and Mather Singapore, agencije broj jedan u svetskoj Ogilvy mreži i na celom azijskome području. Anna Fawcett, izvršni producent Filmgraphics Entertainment među čijim projektima su legendarni spotovi za Nike sa Michaelom Jordanom ili serija Visa reklama sa Richardom Gereom i Jackie Chanom itd. Nick Law, Global Chief Creative Officer u njujorškoj digitalnoj agenciji R/GA gde je zadužen za Nike, a pre je radio za ugledne brending agencije FutureBrand i Pentagram. Deborah Adler specijalizovana je za dizajn ambalaže i nekadašnja je bliska saradnica Miltona Glasera. Mark Tutssel, Global Chief Creative Officer u Leo Burnett Worldwide, višestruki je Kanski pobednik, a stručni časopis Campaign Magazine proglasio ga je svetskim kreativnim direktorom broj jedan.
Osim u Las Vegasu, Bruketa je nedavno bio član žirija korejskog AD Starsa, stalni je član žirija njujorške Creste, a do kraja ove godine učestvovaće i u žiriju ukrajinskog festivala u organizaciji All-Ukrainian Advertising Coalition.